Bed and Breakfast Pension Intervarko

BedAndBreakfastWeer vandaag26°17°
Bed and Breakfast Pension Intervarko
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Pension Intervarko voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Pension Intervarko in het Nederlands

• Goed: 7 - 8

Prima qua locatie

rrl
12-10-2014

Prijs-kwaliteit verhouding in orde maar WiFi alleen op de BG bij de receptie is erg magertjes. Neem bij de tramhalte, bij Cafe-Backerei Friedrichshain maar een drankje, incl. gratis wachtwoord. De wasserette naast het hostel heeft ook internet. De eigenlijke ingang van Intervarko is op een binnenplaatsje naast de kebabzaak. De buurt is geweldig, tram praktisch voor de deur, kom je overal mee. Het is in Friedrichshain, ver weg van het peperduur vertruttebolde centrum van Prenzlauer Berg. Ontbijt boeken in het hostel is onnodig, goedkope bakkertjes met koffie en zitgelegenheid, supermarktjes, broodjeszaakjes, allemaal in de directe omgeving. Receptie kortaf maar bekwaam. Schoonmaak goed, dagelijks. Op elke etage veel goed onderhouden sanitair. Handig dat er een mix zit van toeristen en feestbeesten die van 6 tot 2 slapen, dus nooit wachtrijen bij de douche. Bij de tramhalte is ook de ingang van het Volkspark Friedrichshain met Märchenbrunnen (sprookjesfontein), ideaal stadsparkje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Pension Intervarko in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Pension Intervarko zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Pension Intervarko scoort een 7.25 uit 10 op basis van 2 reviews.