FamiliehotelWeer vandaag32°19°
5,4

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Suites Berlin City Potsdamer Platz voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Novotel Suites Berlin City Potsdamer Platz in het Nederlands

Perfecte lokatie maar verder matig

Suzanne
27-4-2017

Positief: ligging, relatief grote kamers, rustig, goed ontbijt. Negatief: ondragelijke stank uit wc ruimte, lastig om kamer op temperatuur te krijgen, rekening bij vertrek klopte niet.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2017

Novotel Suite Berlijn: waardeloos slecht hotel !

Alex
28-12-2016

Kamer 315 ...aan de ene zijde geen gordijnen. Aan de andere zijde halve gordijnen.

Liften (2) zijn continue overvol met enorme wachttijden tot gevolg.

Ontbijt is slecht...beperkte keuze en eveneens wachtrijen om een tafeltje te bemachtigen. Personeel.is chagrijnig en.niet van het slimste nivo.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
      Dennis M/Guest Relation Manager, Guest Relation Manager, Mon Feb 06 2017 10:23:01 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Alex, thank you very much for taking your time and giving us a feedback from your stay with us. We are honestly sorry that you not felt welcome and did not enjoy our breakfast at all. We would like to inform you that we just had a recent refurbishment of our breakfast. We would be very happy to get another chance to convince you of our hotel. Kind regards, Dennis M /Guest Relation Manager

Fijn hotel met prima ligging

Monique
      1-5-2016

Wij hadden een familiekamer voor 4 personen. Erg fijn dat de kinderen ieder een eigen bed hadden. De kamers zijn schoon en ruim genoeg. Fijne badkamer en apart toilet. De ligging is perfect. Vlakbij Potsdammer Platz en diverse bezienswaardigheden. Wij hadden geboekt zonder ontbijt. Vlakbij zit een fijn ontbijttentje Coffee & Cookies. Heerlijke superverse ontbijtjes met veel fruit en heerlijke koffie. Een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2016

Prima te doen

Raymond
      27-4-2016

De locatie van het hotel is super. Dichtbij S-bahn Anhalter Bahnhof, 1 halte verder zit je op Potzdamer Platz waar je de U-bahn kunt pakken om verder te reizen. Kamer is wat warm, wij hadden de pech dat we een kamer aan de achterzijde hadden waar ook de Lidl bevoorraad werd 's morgens vroeg. Raam open is dus wel een mogelijkheid maar de kans op vroeg wakker worden is dan onvermijdelijk. Ook was er een schoolklas die tot 23.00 liep te keten op de gang en daar de volgende ochtend om 5.30u weer vrolijk mee verder ging. Na een klacht bij de receptie hebben we ze amper nog gehoord. Ons nadeel was het ontbijt: we hebben geboekt inclusief ontbijt maar op het moment dat we aan wilden schuiven bleek dat we veroordeeld waren tot het kleine ontbijtdeel: een sapautomaat en voorverpakte muffins. Als we mee wilden ontbijten met de rest moesten we evengoed 15 euro pp neertellen. Dus dan maar naar de Lidl om de hoek voor verse croissants. Het was niet de moeite waard om in discussie te gaan...

Gereisd Met oudere kinderen in april 2016

Goed hotel met kinderen

ave
      26-12-2013

Goed te lopen naar Potsdamer Platz en aantal andere high lights. Ontbijt prima, wij hoefden niet te wachten. Als iets op was werd het snel aangevuld. Prima kamer met 2 kinderen. Jammer van de harde bedden. Personeel kan wat vriendelijker.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Dec 21 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig hotel, al 5 keer geweest

Rachelle
      18-1-2013

Wij zijn hier nu 5 keer geweest, direct na de eerste keer zeiden wij al: Nooit meer een ander hotel! De kamers zijn heerlijk ruim, met koelkast, waterkoker, en zitgedeelte. Je hebt voldoende ruimte voor je koffers en kleding, door het aparte bad en douche kun je tegelijk douchen. Ook fijn is dat het toilet apart zit. Als je geluk hebt, kijk je uit op wat overgebleven is van Anhalter Bahnhof, heel indrukwekkend. De bedden zijn heerlijk, ramen kunnen open, en op de tv kun je ook internetten, al is dat niet heel handig met het toetsenbord wat erbij zit. Enige nadeel van het hotel is dat de gangen erg warm zijn, en je soms wat langer moet wachten op de lift. Maar ach, zo is er altijd wat. Het ontbijt zou ik niet hier niet nemen, 13 euro per persoon is veel te veel. Er zijn zat leuke tentjes in de buurt om wat te eten! De italiaan op de hoek is inderdaad fantastisch. Locatie van het hotel is top, klein station voor de deur maar een kleine tien minuten lopen naar Potsdamer Platz.

Gereisd Met partner in mei 2012

Goed hotel, zeer gunstig t.o.v. stad

Lotgerink
      18-10-2009

Hotel lag tov centrum en bezienswaardigheden erg gunstig, alles is lopend te doen. Kamers erg prettig en ruim vooral doordat slaapgedeelte was af te schermen. Het ontbijt in het hotel was heel uitgebreid en goed, eveneens de mogelijkheid om een lunchpakket voor tussen de middag mee te nemen. Wij hebben ook ontbeten bij Streseman aan de overzijde van de straat, is inderdaad veel goedkoper maar wij vonden het ontbijt in het hotel vele malen beter. Op alle hoeken van het kruispunt bij het hotel liggen zeer goede eetgelegenheden, de italiaan en mexciaan zijn heel erg goed. Bistro Streseman aan overzijde heeft het nadeel dat er alleen maar contact betaald kan worden.

Gereisd Met partner in Mon Oct 12 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk hotel, alles super!

R. Cornege
      11-8-2009

Wij zaten in kamer 716. De kamers in dit hotel zijn werkelijk prachtig en erg ruim, met bad EN douche! Ligging is geweldig, vlakbij Potsdammer platz (8 min) maar metrohalte Anhalter StraBe voor de deur! Tegenover het hotel zit een heerlijk restaurant. Wij hebben niet in het hotel ontbeten. Er is een parkeergarage onder het hotel, erg veilig kost 12E per dag. Op donderdag een gratis massage! Op de tv in je kamer kan je gratis 36 films kijken en veel muziek albums luisteren, spelletjes doen etcetera! Wij vonden dit hotel écht een aanrader, 5 nachten voor 330 euro. Geboekt bij touroperator. Ohja s ochtends stond er gratis een buffet klaar met cake en koekjes en koffie, ook om mee te nemen. Echt een super service! Kamers hebben ook airco en eigen magnetron en koelkast, waarin gratis een fles water klaarstond! Schoonmaak en handdoeken iedere dag en vriendelijk personeel. Bedden waren overigens heerlijk!

Gereisd Anders in augustus 2009

Toffe kamers

Johan
      20-1-2009

Druk hotel in het centrum met niet echt vriendelijk personeel. De kamers maken echter veel goed. Van koelkast tot microgolf, alles is aanwezig. Zelf een kleinigheid klaarmaken is een koud kunstje. Wij hebben op de kamer ons ontbijt zelf klaargemaakt. Ontbijt en parking is veel te duur.

Gereisd Met partner in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
      2008

mwahhh

Manon
      13-9-2008

ruime kamers, schoon en stil. Voor het ontbijt kun je beter een van de vele restaurantjes/cafeetjes opzoeken. In het hotel weinig keus. Het personeel vind ik erg onvriendelijk. Chagrijniger kan bijna niet. Mevrouw van het ontbijt snauwde tegen de mensen en keek alsof ze drie zure pruimen op had! Jammer, want het ligt dichtbij de bezienswaardigheden.

Gereisd Zakelijk in september 2008

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras
      • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Suites Berlin City Potsdamer Platz in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Suites Berlin City Potsdamer Platz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Novotel Suites Berlin City Potsdamer Platz