Hotel NH Berlin Mitte

30 reviews over Hotel NH Berlin Mitte

• 2018
    10Mary jane13-05-2018

Geweldig

Het is echt een top hotel met mooie en schone kamers. Het ontbijt was uiterste mate lekker! En het hotel ligt in de buurt van ren heerlijke burger tent en met de trein 5 minuten van de binnen stad!

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

10Kristina06-02-2016

Top hotel!

Wij zijn afgelopen zomer een midweek naar Berlijn geweest met eigen auto. Het hotel was top! Mooie en brandschone lobby, lift en gangen. De kamers waren van goed formaat, van alle gemakken voorzien en goed onderhouden. Wij hadden een kamer aan de "straat kant". Geen overlast van gehad! Zodra je de balkon deur opent heb je enorm veel straat geluid, maar als je de deur weer sluit dan is het na genoeg stil. De bedden zijn top! Ze hebben niet 2, 1 persoons tegen elkaar geschoven maar gewoon een Kingsize boxspring. Dat slaapt een stuk prettiger. Het ontbijt is uitgebreid en erg lekker. Ook ziet het restaurant er top uit! Het parkeren bij het hotel is duur! Zo'n €22 per 24u! Wij hebben even gezocht en 2 blokken verderop is ook een 24/7 parkeergarage voor zo'n €6 per 24u. Stuk goedkoper dus. De ligging is centraal wat sightseeing betreft. Het bruizende "shophart" lag toch een stuk verder. Maar prima te bereiken met bus/ metro. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Ad20-12-2014

Prima centraal gelegen hotel

Zeer centraal gelegen. Metro om de hoek. Rechtstreekse bus (147) naar Haupt Bahnhof op 5 minuten loopafstand (halte Französische Strasse). Goede schone kamer met ruim bed. We konden kiezen, binnenzijde of straatzijde en roken of rookvrij. Wij verbleven op een rookvrije etage. Vriendelijk personeel. Zeer uitgebreid ontbijt. Goede infodesk (met zeer vriendelijke medewerker) waar alle info over de stad te krijgen was. Wat we misten is een map met info van het hotel, zoals gebruik van sauna e.d. Een kapotte lamp in badkamer werd gemeld, maar is niet gemaakt. Prima (gratis) sauna en stoombad met handdoekenservice. Badjassen kon je gratis bij de receptie halen. Veel (goede) restaurants in de omgeving.

Gereisd met partner in december 2014

• 8Eelkje07-11-2014

Super hotel op mooi locatie

Goede kwaliteit voor een mooie prijs. Ideaal gelegen. Rustige kamers, netjes en mooi hotel. Lekker ontbijt en goede service. Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in januari 2014

• 10rtvd26-09-2013

Midden in Berlin Mitte

Een mooi modern hotel op de centraalste plek die je in Berlijn kunt hebben: midden in Berlin Mitte! Het hotel is zeer centraal gelegen. Het ligt in een zijstraat van de Friedrichsstrasse, 500m van Checkpoint Charley, 600m van de PotzdammerPlatz, 200m van de Gendarmenmarkt en 600m van Unter den Linden. En vrijwel naast het Ubahn station Stadmitte. Dus zeg maar midden in Berlin Mitte. De kamers zijn prima, voldoende ruim en schoon. Ook het ontbijt is uitstekend. Vrijwel alles wat je je wensen kunt. De omeletjes worden ter plekke voor je gebakken. Nog een kleine tip indien je met de auto naar Berlin Mitte gaat: Einen Block entfernt (Friedrichstraße/Taubenstaße) von Hotel Berlin Mitte befindet sich das Q-Einkaufszentrum mit 24h Parkgarage um nur EUR 4,50 pro Tag. Die Parkgarage von Hotel kostet EUR 20,00 pro Tag!

Gereisd met vrienden in september 2013

• 10Gerry03-07-2013

Super!

Mooi hotel op goede locatie. Metro om de hoek en veel bezienswaardigheden op loopafstand. Personeel heel vriendelijk. Prima kamer (aan straatzijde) en groooot ! bed. Heeeeel lekker ontbijt. Eigen helpdesk voor vragen en tickets. Supermarkt en apotheek in de buurt. Een zeer goede aanbeveling!!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

• 9Harmen18-06-2013

Prima hotel op een goede plek

Het hotel ligt in Mitte en op loopafstand van de meeste bezienswaardigheden. Ontbijt zoals gewoonlijk in Duitsland erg uitgebreid. Voldoende ruimte in de ontbijtzaal ondanks de vele kamers. Het personeel is erg vriendelijk. We hebben een prima verblijf gehad.

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 9leon02-06-2013

Zeer goed hotel met een ultieme ligging

Ik kan me niet voorstellen in een hotel te zitten dat beter gelegen is. Hulpvaardig personeel, zeker haar sterren waard met een geweldig ontbijtbuffet. Alles wa je je maar kunt wensen in een stad als Berlijn.

Gereisd met partner in april 2013

• 8Loe de Beert10-02-2013

Geweldige ligging

Vlakbij metro en busstation en Checkpoint Charlie

Gereisd met partner in januari 2013

• 8A.02-01-2013

Groot, comfortabel hotel op uitstekende locatie

NH hotel Mitte is een enorm groot hotel. Prima kamers, prima service bij de receptie, prima ontbijt. Dicht bij metrostation en veel bezienswaardigheden op loopafstand. Welness/Spa stelt niet veel voor en is zeer beperkt geopend.

Gereisd met partner in december 2012

Hotel NH Berlin Mitte info