Hotel Monbijou

We hebben een aantal aanbieders voor Monbijou voor je op een rij gezet:

GaSamen.nl
GaSamen.nl

1 review over Hotel Monbijou in het Nederlands

Heerlijk hotel

bergwvd1
9-5-2014

Dit nieuwe hotel is zeker een aanrader. Het ligt vlakbij de S-Bahn, via Berlin Hbf ben je zo overal. Maar ook de buurt is aangenaam met veel restaurantjes (Häckische Markt) en je loopt zo naar het Museum Insel, de Berliner Dom, de Neue Synagoge (museum). De lounge is fantastisch, als de counter dicht is kun je altijd nog je drankje halen in de bij het hotel behorende bar. Het ontbijtbuffet is goed, de ontbijtruimte aangenaam ingericht. Van het restaurant hebben we geen gebruik gemaakt. Er is ook een dakterras. Nu was het nog te koud, maar je moet daar 's zomers (ook 's avonds) heerlijk kunnen zitten met uitzicht tot aan de Dom en Fernsehturm.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2014

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service

• SaunaFinse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Monbijou in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Monbijou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.