Aparthotel Mark Apart Hotel

Meer aparthotel info

34 reviews over Aparthotel Mark Apart Hotel

• 7Katty en Willem07-07-2013

Perfecte ligging

Net terug van Berlijn..Wij verbleven in het Mark Apart hotel. Vriendelijk personeel, erg behulpzaam, kamer/badkamer ruim, ruime balkon maar heeft helaas geen zitje, het ontbijt is goed, de ligging is perfect. Ook een paar minpunten; het hotel is vuil en de vloerbedekking vol vlekken, van het overgordijn zijn de haken af waardoor het niet goed sluit. Ook voor drie sterren mag je verwachten dat het hotel schoon is! Voor Wi-Fi betaal je €10 per dag en dat is veel. De foto's op de site zijn mooier als dat het in werkelijk is.

Gereisd met partner in juli 2013

• 7Robert08-04-2012

Goede Budget Locatie

Tevreden over dit hotel de eerste keer dat ik een 3 sterren hotel heb geboekt. De kamers waren netjes en ook aan kleine dingen werd gedacht zoals een naai setjes in de kasten voor als je knopen eraf zouden vallen. Het ontbijt was erg matig en hier hebben we dus geen gebruik van gemaakt.

Gereisd met partner in maart 2012

• 7eniluap7209-11-2010

Prima hotel om Berlijn te bezoeken

Net terug van 4 dagen Berlijn. Wij hebben in dit hotel geslapen. Eenvoudig maar prima hotel. Zeker als je vanuit hier de stad wil bekijken. U- en S bahn op loop afstand. Om de hoek ligt Kurfustendam. Wij hadden een hotel aan de achterkant en dus geen balkon en ook geen last van een doorgaande weg. Personeel heel vriendelijk en bij de receptie, super behulpzaam. Kamers zijn prima en ruim. Ontbijt is gezellig en niet heel uitgebreid, maar het hotel heeft dan ook 3 sterren.

Gereisd met vrienden in november 2010

• 6aaron28-07-2010

Eenvoudig maar Goed !

In de meivakantie een paar dagen naar mark aparthotel geweest. De ligging is super, op een paar minuutjes lopen van de kürfurstendamm. De kamers zijn over prima en een goede schoonmaak. Het ontbijt is erg simpel en klein en je zit in een beetje een rare ruimte ( wat volgens mij eerst drie kamers waren geweest). Maar wel goed. Dus de conclusie : Simpel en Eenvoudig maar wel goed !

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

• 7John en Marielle14-01-2010

Een leuk hotel voor een paar dagen Berlijn

Ligging is vlak bij de Kurfurstendamm. Wij hadden kamer met ontbijt. Hadden een ruime kamer met een aparte slaapkamer. Uitzicht op de straat. Badkamer was voldoende. Schoonmaak ook.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2009

• 8kim17-08-2009

leuk hotel

wij zijn hier november 2008 geweest, dit is een zeer goed hotel! mooie ruime kamers, met bad! goede liggen, vlakbij een u & s bahn station! prima ontbijt!

Gereisd met vrienden in november 2008

• 810-01-2009

Zeer goed en zeker voor herhaling vatbaar

Zeer goede service en vriendelijk personeel. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, zeker in combinatie met treinreis. Kortom een aantal heerlijke dagen relaxen!!

• 8Bianca en Bob05-01-2009

Prima hotel

Wij hebben oud en nieuw 2008/2009 gevierd in Berlijn. Berlijn is daarvoor echt een dikke vette aanrader, helemaal te gek. Het hotel was eenvoudig, maar prima.Het ontbijt was eveneeens eenvoudig, maar zeker niet slecht en was geopend van 6uur tot 12uur.ideaal voor de lange uitslaper. De kamers zijn ruim, schoon en de ligging is helemaal goed.in een nette buurt en 5min lopen van het openbaar vervoer en de kurfurstendam. Wij hebben echt niet in de rij hoeven staan voor het ontbijt. misschien ligt dat aan de tijd waarin je gaat. Wij hebben het top gehad!

Gereisd met partner in januari 2009

• 7lieke31-12-2008

prima hotel voor een weekendje berlijn

enige tegenvaller is: Op de eerste verdieping is tevens een ontbijtzaal, wanneer je daar een kamer hebt wordt je sochtends gewekt door het dekken van de tafels.

• 7Roel Heerschap30-12-2008

redelijk goed voor de waarde van het geld

MarkApart Berlijn is een sober en net appartementencomplex dat voor weinig geld een goede uitvalbasis is voor Berlijn

1 tip over Aparthotel Mark Apart Hotel

• Katty en Willem, 07-07-2013

Neem bij de receptie een bus/tram kaart, voor €6.50 kan je er de hele dag mee rond reizen en overal uit/op stappen.

2 vragen over Aparthotel Mark Apart Hotel

• Duen Heuven, 16-05-2018

Parkeren / Milieusticker

Is de milieu sticker noodzakelijk als je naar dit hotel gaat? En waar kun je het beste parkeren?

• debbie-tobben, 14-07-2013

parkeren

Waar kan ik het beste de auto parkeren?

Aparthotel info

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinDisco, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats