Hotel Ludwig van Beethoven

We hebben een aantal aanbieders voor Ludwig van Beethoven voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Ludwig van Beethoven in het Nederlands

Aanrader!

Kristien
4-11-2014

Hotel ligt dicht bij metrohalte in veilige buurt. Ontbijt is uitgebreid en lekker. Kamers zijn eenvoudig maar vooral proper.

Gereisd Met partner in Sat Nov 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gewoon goed

Hans
19-8-2013

Service was zoals je die mag verwachten: gewoon goed. Ruime kamer (512). Ontbijt was ook niets op aan te merken. Metro op 5 minuten lopen. Bij een eventueel volgend bezoek aan Berlijn zeker weer naar dit hotel.

Gereisd Met partner in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel

Han
10-2-2013

Wij waren hier de eerste week van februari 2013. Het hotel ligt in een oudere volkswijk. Metro is op loopafstand. Er is een parkeerplaats bij het hotel waar wij altijd plaats hadden. Het hotel heeft gratis wifi. Geen koelkast op de kamer en geen kluis. De kamer was in orde. Goede bedden. Kleine badkamer met een goede douche. Het is er schoon. Het ontbijt was erg goed. Verse eieren, iedere dag zalm, veel extra's. Vriendelijk personeel. Hulpvaardige receptie. In de buurt zijn een aantal restaurants. Er zijn lunchrooms met heerlijk gebak in de buurt. Een groot warenhuis op de hoek van de straat en een aantal behoorlijke grote supermarkten. Kortom een goede kwaliteit-prijsverhouding

Gereisd Met partner in februari 2013

Geweldig hotel en locatie, dichtbij metro

Immie Van
30-1-2013

Wij zijn afgelopen weekend in dit hotel geweest en zijn zeer tevreden. Volgende keer zeker weer dit hotel. Kamers en bedden zijn zeer goed, evenals het uitgebreide ontbijt. Personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het hotel doet persoonlijk aan. Gratis Wifi en parkeerplaats. Zeer centraal gelegen in een gezellige en veilige wijk. Veel goede en voordelige restaurantjes in de directe omgeving, die tot laat open zijn. Groot park aan overkant en 2 minuten van de metro. Ligt in een echte Berlijnse buurt. Dit hotel is echt een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2013

Een uitstekend hotel

Fenna
19-10-2010

Hotel Ludwig van Beethoven is een geweldig hotel. De kamers zijn lekker groot en prima ingericht. De badkamer is goed schoon en ziet er compleet uit. De bedden zijn uitstekend. Ik kan heel moeilijk liggen vanwege een rugkwaal maar heb op deze bedden nergens last van gehad heb zelfs uitstekend geslapen dit heb ik nog niet vaak mee gemaakt en wij komen in veel hotels. Ontbijt was geweldig. Dat de auto achter het hotel kan staan is geweldig. De metro vlak bij ook heerlijk. Wij zullen hier vaker logeren want onze zoon woont in Berlijn en dit hotel is geweldig en ligt gunstig. Het personeel was ook erg vriendelijk en wij hebben weer genoeten van de eet tentjes in de buurt en van de stad Berlijn.

Gereisd Met partner in Fri Oct 15 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• De staf spreektDuits, Engels

• Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesInformatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ludwig van Beethoven in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ludwig van Beethoven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.