KinderhotelWeer vandaag12°4°
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Lindner Am Kurfürstendamm voor je op een rij gezet:

35 reviews over Hotel Lindner Am Kurfürstendamm in het Nederlands

Hotel met alleen een (zeer uitgebreid) ontbijtmogelijkheid.

Leuke actie van het hotel: laat 1 dag je bed niet opmaken en geen schone handdoeken ophangen en je mag de inhoud van de gehele minibar hebben.

Badkamer en separaat toilet maken deel uit van de kamer. Echter badkamer heeft een doorzichtige glazen deur.

Hotel ligt aan de Kurfurstendamm vlakbij de Gedachtnisskriche, maar zeer rustig qua geluid en dat alles voor 63€ per kamer inclusief dat zeer uitgebreide ontbijt

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Super hotel voor een City trip

I.
26-7-2016

Openbaar vervoer in directe omgeving zodat je Berlijn goed kunt verkennen. Voor 7,60 euro koop je een dagticket voor zone A-B-C, daarmee kun je heel Berlijn rond reizen voor één dag. Er is al op circa 300 meter van het hotel een metro station. Ontbijt is zeer goed in dit hotel! De kamer die wij hadden was klein maar van alle gemakken voorzien, een nette kamer. Zoologischer Garden ligt dicht bij het hotel in de buurt vanuit daar vertrekt bus 100 en daarmee een centraal punt in Berlijn. Ik zou dit hotel aan iedereen aanbevelen!

Gereisd met partner in juli 2016

Mooi hotel aan de Ku'damm, wel ver van het centrum

meneer Leusink
22-4-2015

Het hotel is een modern ingericht, strak en netjes hotel gelegen aan de Ku'damm. De kurfurstendamm is ooit het centrum geweest van Berlijn maar tegenwoordig ligt het op een uur wandelen van het echte centrum, het Mitte. Dit wisten wij jammer genoeg niet.

Het hotel heeft mooie kamers echter een volgend nadeel is dat de kamers de badkamer open hebben. Geen probleem voor een stel maar voor mijn ouders die mijn broer op hen kamer hadden was dit toch een nadeel voor de privacy.

Gereisd met vrienden in april 2015

D-reizen

Perfect hotel voor stedentrip!

C.G. Van Eck
8-8-2014

Mooie, nette en ruime kamers. Goede bedden en ruime badkamer met grote douche en apart toilet.

Het was warm, dus fijn dat er goede airco was op de kamer.

Ontbijt is niet extreem uitgebreid, maar wel van alles wat. Er werd continu aangevuld. Prima voor elkaar.

De locatie is super. Dicht bij station Zoölogischer Garten, vanwaar alles goed bereikbaar is met S of U bahn.

Gereisd anders in augustus 2014

Het hotel ligt midden op de Kurfustendam, maar is goed geisoleerd dus binnen geen overlast .. Bus en U- baan station op 200 m. van het hotel gezellige terrassen en restaurants in de direkte omgeving. Vriendelijk behulpzaam personeel, kamer van alle gemakken voorzien, airco maakt weinig geluid, kluisje aanwezig en prima bedden. Op de 1e etage is een lounge met goede banken en stoelen en koffiemachine, tevens mogelijkheid gebruik PC en printer. Het ontbijt is geweldig, zowel Engels met bacon- worstjes - scrambled eggs etc. ook heerlijke broodjes en brood, veel soorten vleeswaren-worst-kaas-franse kaas - jam en andere zoetigheden- vers fruit in overvloed en muesli en yogurt etc. in vele soorten. Goede koffie en thee aan tafel geserveerd in een kan door de vrolijke serveersters. Zowel voor zakenmensen als toeristen een aanrader!!!

Gereisd met partner in juli 2014

Geweldige accomodatie

Ine
9-4-2014

Ideale ligging, lichte kamer, aan de kleine kant, maar van alle gemakken voorzien. De bedden zijn heel goed. Airco werkte 's nachts automatisch, maar niet storend. Zelfs aan de drukste kant van het hotel viel het lawaai

's nachts reuze mee. Ontbijt is heel uitgebreid en erg lekker. Service is geweldig.

Gereisd met partner in april 2014

Fijn hotel

daniellegerrits
2-12-2013

fijn hotel op een goede locatie. Prima kamers, wifi aanwezig. Drukte van de ku'damm niet merkbaar in het hotel zelf. Zowel geschikt voor zakelijk als privé. 5 minuten van bus, tram, metro en trein.

Gereisd met partner in november 2013

Geweldig Hotel

Nick Stuij
10-10-2013

Dit hotel beviel ons prima, city trip naar Berlijn gemaakt (4dagen) na lang zoeken op internet kwamen we bij dit hotel terecht. Alle recensies die we lazen kwamen uit. dit hotel licht echt opeen top locatie midden in Berlijn ! tegen over hotel vind je veel leuke cafe's zoals bijvoorbeeld het hard rock cafe wat pal tegen over het hotel licht.

De kamers zijn uitstekend erg modern ingericht , de bad kamer was super clean.

Het wifi in het hotel werkte bij mij redelijk tot goed echt skypen ging wel maar af en toe wel problemen. gewoon internetten gaat perfect.

Gereisd anders in oktober 2012

Een TOPPER

Nicole Raymakers
28-8-2013

Heerlijk hotel, gezellig tussen winkels en heel veeeeeeel restaurant. Vooral in de zijstraten en bij Savignyplatz. Ontbijt iedere ochtend weer een klein feestje, veel zitruimte binnen en buiten. Kamer compact maar van alle luxe voorzien, ook fohn en kluisje aanwezig. Er hangen korting kaartjes op de eerste verdieping voor allerlei entree van Museum tot bustourbij de lounge, waar je ook gebruik kunt maken van de computer en printer. Kaartjes voor de bus en metro ook verkrijgbaar bij de balie. Rechtstreekse bus (lijn 109) van vliegveld naar hotel stopt op 5 meter van het Hotel.

Gereisd met partner in augustus 2013

ja, maar...

van veer
17-7-2013

goed en net hotel, prachtig gelegen, goede basis om het mooie Berlijn te bezoeken.

Echter 2 negatieve ervaringen:

1/ ons was water beloofd op de kamer, dat we echter, ondanks ons aandringen, niet ontvingen

2/ midden in de nacht werden wij gewekt door een brandalarm; geen communicatie van het personeel, geen reden, zelfs geen eksuus.

Gereisd met partner in juni 2013

• De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • VerzorgingLogies-ontbijt
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lindner Am Kurfürstendamm in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lindner Am Kurfürstendamm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.