Appartement Lichtenrade

Appartement Lichtenrade

Appartement

We hebben een aantal aanbieders voor Lichtenrade voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Lichtenrade in het Nederlands

Ruim appartement in groene buitenwijk van Berlijn

bas samsom
11-5-2015

Dit is een zeer ruim appartement, gelegen in een groene en rustige buitenwijk van Berlijn. Je zit midden tussen de bomen en kijkt in 4 richtingen uit op grote groene tuinen. Appartement is netjes en schoon en mooi ingericht. Je mag gebruik maken van de tuin van de eigenaar. Er is een klein stukje gras waar kinderen een spelletje kunnen spelen. Eigenaar zit zelf wel regelmatig in de tuin, maar buiten een kopje koffie drinken voor of na een dag in de stad is goed mogelijk. Supermarkt en +/- 4 restaurants zijn aanwezig op loopafstand. Openbaar vervoerhalte S-Bahn Buckower Chaussee is te lopen in 15-20 min, maar makkelijker te rijden met eigen auto in 5-10 min. Er is voldoende parkeergelegenheid bij de halte. Het appartement heeft 2 slaapkamers met elk 2 losse bedden. In 1 slaapkamer staan 2 opvouwbare bedden die daar nog bij passen. Prima prijs voor de geboden ruimte en kwaliteit.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Apr 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Lichtenrade in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Lichtenrade zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.