FamiliehotelWeer vandaag25°13°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Leonardo Royal Berlin voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Leonardo Royal Berlin in het Nederlands

geweldig hotel

Gerry Doest
28-4-2017

Een geweldig hotel, goede service, mooie kamers, heerlijk uitgebreid ontbijt. Een hele mooie ligging vlakbij het openbaar vervoer. Kortom een hotel om meerdere keren te bezoeken.

Gereisd Met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super hotel voor stedentrip

Jes1977
15-8-2014

Wij hebben hier 4 nachten gelogeerd en het was prima. De kamers worden iedere dag schoon gemaakt en de kamers zijn ruim genoeg. Het ontbijt is zeer uitgebreid en ziet er erg verzorgd uit. Tegenover het hotel is een bushalte, binnen 5 minuten sta je op het Alexanderplatz. Dit hotel is echt een aanrader, prijs kwaliteit is zeer goed!

Gereisd Met partner in juli 2014

Prima hotel op 5-10 minuten van Alexander Platz

suzanne_peters1
25-10-2013

Dit hotel ligt op 5 a 10 minuutjes lopen vanaf halte Alexander Platz (laatste stop vanaf vliegveld TXL met express bus), maar ook tramlijn M4 stopt bijna voor de deur. Prima hotel met kleine maar nette kamers, en goede douche. Lekker en uitgebreid ontbijt buffet. Ook wekservice aanwezig in de vorm van de pal naast het hotel staande kerk, begint elke dag stipt om 8 uur met luiden van de klok. Grootste minpunt dat wifi alleen beschikbaar is tegen betaling (EUR 5.90 voor 60 minuten) terwijl de kamerprijs net boven de 100 p.n. ligt.

Gereisd Met partner in Tue Oct 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

Rustig gelegen vlakbij het centrum van de stad

Bert Canfyn
22-7-2012

Jammer dat de tramlijn 4 niet reed door werkzaamheden

Gereisd Met vrienden in juli 2012

Een aanrader

annette_schapers
22-10-2011

Dit hotel ligt heel goed. Paar 100 meter van Alexanderplatz waar je met de metro alle kanten uitkunt. Aanrader is Berlijn ook fietsend te ervaren. Wij waren daar in het weekend van de Berlin marathon. Een geweldige ervaring.

Gereisd Met vrienden in Fri Sep 23 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

waar voor zijn geld

familie Van Hove
26-8-2011

goed gelegen hotel op 10 minuten lopen van Alexanderplatz ( tram 200 loopt voor het hotel en doet de meeste bezienswaardigheden aan ) rechtstreeks geboekt op de hotelsite ( 1 maand op voorhand : zie prijzen )en voor 5 nachten ( upgrade gekregen voor superieure kamer ) Deze superieure kamers zijn groot,stijlvol ingericht, met een uitstekend werkend sanitair. Korrekt buffet, maar veel volk ( tafels worden snel afgeruimd ) Onthaal: soms vriendelijk,soms minder, concierge super behulpzaam . Opgelet : bezoek aan de "Reichsdag" dient vooraf ( 3 dagen ) gereserveerd via internet ( in elk geval moeite waard ) Huren van een fiets aangeraden ( 12 € voor 24 uur in het hotel, zware fietsen maar alles is biljart vlak ) je kan er s' avonds nog mee gaan uit eten ook . Bezoek aan Berlijn was een echte meevaller en Leonardo royal is een aanrader .

Gereisd Met partner in augustus 2011

Supergeschikt!

Jeroen
14-6-2011

Dit hotel was een aangename plek om als uitvalsbasis te hebben. Vriendelijk & behulpzaam personeel, schone & zeer nette kamers & een top ontbijtbuffet. Daarnaast sta je met 10 min lopen (rechte weg er naar toe) op de Alexanderplatz. En anders pak je de tram, die stopt ook voor het hotel! Aanradertje!

Gereisd Met partner in november 2010

Prima stek voor een weekendje Berlijn!

Lieqje
29-6-2010

Het hotel ligt idd zeer centraal. De trams stoppen voor de deur en rijden om de 5 minuten. Kamers klein maar fijn, heerlijke douche maar de kussens hadden iets harder gemogen (is persoonlijk). Bedden, ontbijt en service prima in orde. Gezellige bar met heerlijke cocktails. Aan te raden: restaurant Neu lekker en hip eten in een leuk hofje, vlak naast de Synagoge in Mitte. Wij hadden dit hotel geboekt via de eigen hotelsite.

Gereisd Met partner in Tue Jun 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super hotel

B & M
25-5-2010

Leonardo royal hotel in Berlijn is een super hotel. Slechts een paar minuten lopen vanaf Alexanderplatz. Een perfecte uitvalsbasis voor een weekendje Berlijn vonden wij. Het ontbijt was in alles voorzien. De kamers waren schoon, modern ingericht en de bedden sliepen heerlijk. We kunnen het iedereen aanbevelen. We hebben nog 2 tips voor mensen die dit hotel boeken; achter het hotel loopt een straatje waar je gratis je auto kunt parkeren. Tip 2 ; In de Carambar bij het Alexanderplatz kun je heerlijke cocktails drinken. Wij hebben een heerlijk weekend gehad in Berlijn, zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in mei 2010

Super hotel, echt een aanrader.

RPC
25-4-2010

Ca. 10 minuten lopen van Alexanderplatz, maar je kunt ook met bus of metrotram gaan (stopt voor het hotel). Locatie op derand van Prenzlauerberg en Friedrichshain, op dit moment 'the place to be' in Berlijn. Parkeren kan op eigen plaatsen voor €18 per dag. Kamers (deluxe) groot en prettig ingericht. WiFi moet je apart betalen (jammer). Ontbijtbuffet uitgebreid en continu aangevuld. Ik zou er zeker weer eens naar terug gaan. Prima prijs/kwaliteitsverhouding.

Gereisd Met partner in april 2010

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leonardo Royal Berlin in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leonardo Royal Berlin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.