Hotel Leonardo Airport Berlin Schönefeld

Hotel Leonardo Airport Berlin Schönefeldsterstersterster

6.7Voldoende

Duitsland, Brandenburg, Berlijn

6.7Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Leonardo Airport Berlin Schönefeld voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

21 reviews over Hotel Leonardo Airport Berlin Schönefeld

• 7Leetje06-03-2016

Redelijk

We hadden een georganiseerde busreis met touroperator naar Berlijn geboekt met een fantastische chauffeur Frans. Het hotel was netjes, ontbijt en diner prima. Goed bed en schone badkamer. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Berlijn is zeker de moeite waard om nog een keer te bezoeken.

Gereisd met partner in mei 2015

• 8d_boegborn15-11-2015

Een geweldig hotel

Het hotel was erg goed goede bedden allen de kussens waren hopeloos ontbijt was goed en het diner was ook erg lekker

Zakelijk gereisd in november 2015

• 8Dick en Lia Steenbergen20-09-2015

Goed hotel

Hotel Leonardo is ons goed bevallen. Ruime kamers, rustige ligging wat verklaart dat we uitstekend hebben geslapen. Het ontbijt was zeer uitgebreid om niet te zeggen: geweldig!! De prijs van wifi is werkelijk extreem duur: 7,90 per uur ongelimiteerd. Dit is geldklopperij!!! Het dinerbuffet op de avond van aankomst maandag 14 september was eenvoudig.

Een nadeel is de grote afstand tot het centrum maar omdat wij een busreis hadden was dat geen probleem.

Wij raden dit hotel bij andere reizigers dan ook zeker aan.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 7Elvira11-08-2014

Goed voor een paar nachtjes

Prima hotel voor enkele nachtjes, maar ik zou het niet direct aanraden. Voor de prijs die ik betaald heb was dit hotel echter goed te doen. Opzich was de kamer goed schoon (hoewel er hier en daar nog een stofje/spinnenrag aan het plafond hing, maar het bed, de badkamer en vloer wel goed schoon) en ruim. Ontbijt was niet heel veel keus, maar ook goed voor enkele dagen. Personeel had er niet zo veel zin in en doen hun verplichting, maar daar houdt het bij op. Ligging was voor ons goed genoeg, met de halte van de S-bahn konden we naar het centrum. Zoals veel mensen al schreven is het ontbijt niet berekend op het aantal gasten, elke ochtend zoeken voor een tafel. Kortom, zoek je een goedkoop hotel waar je puur komt voor slapen en ontbijten en je hebt weinig eisen, zoals dat het niet in het centrum van Berlijn hoeft? Dan is dit prima. Houd rekening met een reistijd van ca. 45 min naar centrum Berlijn met het ov.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 8Marianne27-10-2013

Goed Hotel voor Stadstrip Berlijn

Ruime kamer, super ontbijt en ook op het diner was niets aan te merken. Het enige minpunt is er erg veel bussen te gelijk zijn waar door het heel erg druk is met het ontbijt en het avond eten.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 8mirjam14-10-2012

Fijn hotel

Heerlijk hotel, vlakbij airport (1 station met de S-Bahn) en in 45 minuten ben je in hartje berlijn met het OV. Alleen het restaurant kon bij aankomst een hele bus hongerige mensen niet aan, vandaar het slechte cijfer voor het eten. We hadden een prachtige kamer met zithoek en alles was schoon en netjes. Geen geluidsoverlast gehad van vliegtuigen.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 8Renee07-02-2012

Goed en verzorgd hotel.

Via een reisorganisatie kwamen wij in dit hotel terecht. Aan de buitenkant ziet het hotel er niet al te joviaal uit inclusief de buurt waarin het gelegen is. Bij aankomst dachten we al snel "Waar zijn we nou weer terecht gekomen?!". Maar bij binnenkomst viel alles mee te vallen. Ontzettende grote kamer, nog nooit zo'n grote hotel kamer ergens gehad. Alles netjes en goede service. Volkomen tevreden, enigste minpuntje is dat het niet in de stad van Berlijn ligt, maar wel echt 20 minuten tot half uur rijden van het centrum. Wel dichtbijgelegen ligt een treinstation waarmee je zo in Berlijn bent. Uitzicht vanaf de kamers is niet aantrekkelijk, maar hebben wij ons totaal niet aangestort, omdat we nauwelijks met licht in de kamer zijn geweest.

Tip is wel als je van plan bent de Reichstag te willen bezoeken hier thuis alvast kaartjes voor te kopen, want die moet je 3/4 dagen van te voren gekocht hebben i.v.m. screening en beveiliging. (Volgens mij gewoon via de website)

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 8mariska26-08-2011

Mooie grote kamers, prima eten, goed hotel.

Het hotel ligt ver van het centrum van Berlijn, maar wel dichtbij een S-bahn station. Goed ontbijt de keus is ruim genoeg en mooie grote kamers. Ook is het personeel zeer vriendelijk.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 4sachagroot25-06-2011

Nooit meet

Airport hotel Berlin ligt ver buiten het centrum. De kamers waren groot en netjes. Het ontbijt was ook prima. Alleen zondags zitten het restaurant en de bar dicht. En is er dus niks te beleven. De eerste avond mochten we op het terras zitten, maar de andere avonden bleef ook dat dicht. Gelukkig wist iemand een turks cafeetje een paar straten verderop en daar gingen we dus 's avonds maar naartoe. Daar was het bier goedkoop en was het heel gezellig.

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 7Leo12-06-2011

voormalig appartementen complex

Voormalig appartementen complex wat omgebouwd is tot hotel. Eenvoudige ruime kamers. Gelegen in woonwijk.

Gereisd met partner in mei 2010

2 tips over Hotel Leonardo Airport Berlin Schönefeld

• mirjam, 14-10-2012

Koop een Berlin Welcome Card voor vrij reizen met het OV en korting op diverse attracties

• Elvira, 11-08-2014

Wij hadden een "Berlin WelcomeCard" voor 72 uur: zone A, B en C, wij konden 3 dagen onbeperkt reizen voor 27.50 euro.

Kom vroeg naar het ontbijt als je een leuk tafeltje wilt hebben.

1 vraag over Hotel Leonardo Airport Berlin Schönefeld

• jjakuijpers, 26-03-2014

Koffiefaciliteiten

Kan iemand mij vertellen of er koffiefaciliteiten op de kamer zijn.

Elvira, 11-08-2014

Nee, dit had ik niet op de kamer. Volgens mij kon je een waterkoker tegen bijbetaling krijgen.

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch