Hotel Ku' damm 101

Heerlijk Hotel in nette straat

Karin van Laer
5-8-2018

Zeer goed Hotel

Was erg heet de week dat wij er waren maar hadden een heerlijke airco op de kamer

Ruime kamer en netjes

Zit in een een zeer nette straat

Parkeren kan onder het hotel voor €17,00 per dag

Ontbijt is op de bovenste verdieping waar je mooi uitzicht hebt

Ontbijt heeft genoeg keus

Vriendelijk personeel

Busstop zit tegenover het hotel en de tram (Halensee) is 10 min lopen

Echt een aanrader

Apart

Bianca
4-9-2016

Mooi hotel, mooie kamer. Ontbijt nogal apart, met olijven en zongedroogde tomaten. Wij waren om geboekt en zijn er zeker op vooruit gegaan qua kamer. Personeel receptie erg vriendelijk en behulpzaam, personeel ontbijtruimte nogal nors.

Mooi modern hotel

A bak
28-4-2014

Het Ku'damm hotel is een mooi modern hotel , gelegen in de mooie wijk Charlottenburg en aan de fraaie Kurfursterdamm. Mooie ruime schone moderne kamers . Het ontbijt was geweldig , zeer ruime keuze en vriendelijke bediening niets was te veel , de ruimte ligt op de 7e verdieping en je had hier een mooi uitzicht over de stad .

Er is zelfs een tuin waar je na een dag shoppen e.d. Lekker kan bijkomen onder het genot van een drankje (wel prijzig)

Van hieruit kon je alle kanten de stad in , het OV. Is goed ,al met al een fantastische tijd hier gehad

aanrader in Berlijn

Ronald
6-8-2013

Het hotel is gelegen aan het eind van de Kurfurstendam. De toeristische attracties zijn via Charlottenburg (S-Bahn) en Adenauerplatz (U-Bahn) snel te bereiken. Huur echter bij het hotel fietsen: alles is dan goed en veilig bereikbaar en je bepaalt je eigen tempo. Design hotel, smaakvol met grote kamers. gratis WiFi en uiterst vriendelijk personeel. Het ontbijt is TOP zelfs als je een "gezondheidsfreak"bent.. Maar 10 minuten per taxi vanaf vliegveld Tegel gelegen. Veel terrassen en gezellige restaurants in de buurt.

Prima hotel

van Oort
18-6-2013

We verbleven een weekend in Berlijn en dit was een prima uitvalbasis. Voldoende bussen en metro in de omgeving om Berlijn te verkennen.

De kamers zijn basic ingericht. TV, gratis internet, goede badkamer. Verder geen toeters en bellen. We misten wel een koelkast op de kamer. Maar de kamers zagen er goed uit en goed schoon. De bedden vonden we aan de harde kant.

Het ontbijt was bij de prijs inbegrepen. Dit is perfect, alles er op en er aan.Personeel behulpzaam en vriendelijk.

Geen mogelijkheid om te lunchen/dineren en kleine bar aanwezig. Voldoende mogelijkheden in de omgeving. Wij hebben het niet gemist, gebruikten het hotel voornamelijk om te slapen.

Kortom goed hotel met goede prijs/kwaliteit verhouding.

Basis zijn niet goed

Chris
21-5-2012

Wij hadden een upperclass kamer (604). Daarvan waren de bedden compleet doorgezakt (erg oude matrassen) en was er 's morgens geen warm water voor een douche (dit was bij ons op alle dagen zo). Bij het personeel aangegeven, bekend probleem, omdat het hotel bijna compleet vol was. Dat kan best, maar als je 's morgens een douche wilt nemen lijkt me dat redelijk basis aan een hotel. Verder moet er werkelijk voor alles worden betaald. Een flesje warm water op de kamer 2.80 euro (een minibar ontbrak) en ontbijt per dag 15 euro. De TV ingebouwd in een meubel doet wat armoedig aan. Ziet er leuk uit, maar functioneel is het niet. De kamers kunnen verder wel wat meer sfeer hebben (ziet er uit als een ziekenhuiszaal). Het oogt als een modern hotel, dat is het ook, maar sommige zaken zijn echt niet goed wat je voor een hotel in dit segment mag verwachten. Personeel is vriendelijk in de omgang. We kregen voor de niet werkende douche korting op de parkeerkosten.

Superhotel voor een stedentrip Berlijn

L. Koolwijk
22-3-2012

Ku'damm 101 is een perfect hotel voor een paar dagen Berlijn. Het hotel ziet er van de buitenkant leuk uit.

Bij aankomst werden wij vriendelijk ontvangen en werd ons aangeboden de koffers naar een afgesloten ruimte te brengen (met persoonlijk nummertje), totdat onze kamer klaar was.

Kamer zelf was prima. Goed schoongemaakt, modern ingericht. Badkamer was ook prima. Wij zaten niet direct aan de Kurfurstendamm en hebben eigenlijk geen last van lawaai gehad.

Het ontbijt was in één woord ge-wel-dig! Heerlijk in het zonnetje ontbeten (wel binnen, het was -8 buiten) op de bovenste verdieping met mooi uitzicht over Berlijn. Alles wat je maar kon wensen was aanwezig, kon iedere dag iets nieuws proberen.

Onder het hotel is een supermarkt en voor de supermarkt is een bushalte. Deze brengt je in een halve minuut naar de metrohalte (anders is het +/- 10 minuten lopen). Het is wel ver lopen tot de winkels op de Ku'damm (+/- 1 uur).

Eindconclusie: superhotel, zeker doen!

prima

Floor
30-1-2012

Modern hotel aan het begin van de Kurfursterdamm. Zeer makkelijk bereikbaar met de auto, de Ku'damm wordt vanaf de snelweg goed aangegeven. Kamers zijn moderne maar grauwe cellen, functionaliteit prima en grootte uitstekend. Rustige kamer als je daarom vraagt. Aankomst en vertrek bij receptie rommelig en niet efficiënt. Het lijkt wel alsof je elke keer door een stagiaire geholpen wordt die nergens iets van af weet. Badkamer schoon, handdoeken elke dag schoon als je ze op de grond laat liggen. Ontbijt is verrassend, veel keuze en lekkere extra hapjes, fruitstukjes in een leuk glaasje, toostjes met zalm, etc. Verse lekkere broodjes. Keuze uit 8 vruchtensappen maar niet vers geperst. Ontbijt op 7e verdieping zodat je een goed uitzicht over de stad hebt. Bedden prima. Geen koelkast op de kamer. Geen waterkoker. Wifi aanwezig op de kamer (gratis). Berlijn is prima met de auto te doen.

Mooi hotel, moderne strakke inrichting. Het zag er allemaal prima, schoon en netjes verzorgd uit. Het personeel is erg aardig en behulpzaam.

De ligging is inderdaad niet in het centrum, maar met de metro, de S-Bahn en de bus is dit allemaal prima te bereizen. Met Welcome-card kun je met het openbaar vervoer door Berlijn te reizen.

Het ontbijt is heerlijk en goed verzorgd. Een aanrader dus.

Enigste minpuntje voor ons waren de harde matrassen.

Uitstekend hotel met schone, modern ingerichte kamers.

Hotel straalt rust en degelijkheid uit. Merendeel van de bezoekers

waren zakenmensen.

Prima ontbijt (incl. amuse-buffet) op de 7e verdieping met uitzicht

over de (daken van de) stad.

Kamers ook niet lawaaiierig. TV: vooral Duitse zenders (verrassend:-) ),

geen BVN TV.

Hotel Ku'damm 101 ligt aan de Kurfürstendamm, ongeveer 10 minuten lopen naar het dichtstbijzijnde Metro-station. Iets verder weg van het centrum, dan het adres doet vermoeden, omdat de Kurfürstendamm

kilometers lang is en de accommodatie aan het eind van deze weg ligt.

Bushalte is wel vlakbij.

Internet-toegang (wifi) tegen betaling. In de lobby hangen er echter

een aantal PC's die gratis gebruikt mogen worden.

Al met al geen spijt gehad van onze keuze voor dit hotel.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ku' damm 101 in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ku' damm 101 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.