Bed and Breakfast Korfu II

Bed and Breakfast Korfu II

7.3Goed

Duitsland, Brandenburg, Berlijn

Op vakantie geweest naar Korfu II?

7.3Goed

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

11 reviews over Bed and Breakfast Korfu II

• 7William Landzaat29-10-2007

Korfu 2 is een rustig oud herenhuis midden in het centrum van Berlijn. De sanitaire voorzieningen waren goed op een kapotte douchekop na, die niet werd vervangen tijdens ons verblijf. Korfu 2 kent alleen een ontbijt, maar die is echt van goede kwaliteit. De mogelijkheden tot parkeren vielen wat tegen, wij hebben moeten wachten tot er een plekje vrij kwam, zodat wij onze auto konden parkeren in de buurt van het hotel. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in oktober 2007

• 7W. Keetelaar - Bout23-10-2007

Entree, trappen en deuren waren verveloos. Wel een kleine lift. Erg lange gangen. Kamer en badkamer prima. Twee handdoeken voor vier overnachtingen vond ik wat weinig! Ontbijtbuffet goed.Locatie heerlijk dichtbij de Kurfurstendam en Bahnhof Berliner Zoo. Echt een hotel voor mensen die niet te veel op comfort gesteld zijn en toch lekker willen slapen en ontbijten!

Gereisd met familie in oktober 2007

• 7Chantal29-08-2007

Mooi hotel midden in het centrum van Berlijn. Kamers zijn ruim, wij hadden met zn tweeen een 4 pers. kamer. Badkamer deel je met andere gasten maar is prima en erg schoon. Wij zaten 5 hoog en 's nachts was het erg rustig op straat, je had niet het idee dat je in het centrum van Berlijn sliep. Het ontbijt viel wat tegen maar aan de overkant genoeg restaurantjes met lekkere ontbijtjes.

Gereisd met partner in november 2006

• 8Sjef Verhoeven31-07-2007

Pretentieloos, prettig, voordelig. Centraal in West-Berlijn. Oost (= centrum) via U-Bahn of het grote park Tiergarten. Men geeft ook parkeerfaciliteit.

Gereisd met partner in augustus 2005

• 6F. Alkemade25-07-2007

simpel maar een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding! zeker niet een schuur.

Gereisd met partner in juli 2007

• 8Mirjam Stinges22-07-2007

Omdat ik een all-in prijs betaald heb voor vliegtuig en kamer, weet ik niet precies wat ik voor de kamer betaald heb. Wat ik veel vond was de douchetoeslag van € 25,- per nacht die er nog extra bijkwam. Bij het hotel was de prijs per kamer aangegeven en dit was: € 79,- (eenpersoonskamer). Deze prijs vond ik wat aan de hoge kant. Het hotel was prima, eenvoudig, vriendelijk personeel, ideale ligging, alleen wat ouder. Ik denk dat je voor deze prijs een hotel met wat meer luxe en faciliteiten zou moeten kunnen krijgen.

Alleen gereisd in juli 2007

• 8Richard23-03-2007

Na december 2002 vorig weekeinde voor 2e keer hier verbleven met twee kameraden in een ruime 3p.-kamer op de hoogste (5e) verdieping en prima bevallen. puike ligging vlakbij Bahnhof Zoo en Kudamm t.o. het Europacenter. erg vriendelijk personeel aan receptie en bij ontbijt dat er goed verzorgd uitzag. kortom aanrader en dat voor een zacht prijsje.

Gereisd in maart 2007

• 7Sylvia15-08-2006

Erg leuk pension/hotelletje dat heel centraal ligt in Berlijn. Zoologischer garten uitstappen en dan ligt het schuin t.o. de Gedachtniskirche. Goede service en vriendelijke bediening. Goed ontbijtbuffet en goede prijs/kwaliteitverhouding. Een aanrader!

Gereisd in augustus 2006

• 7Linda03-04-2006

Erg leuke B&B. Ontbijt was lekker en de kamers schoon.Wij hadden en badkamer op de gang en ook deze was schoon. OOk genoeg faciliteiten zodat we niet hoefden te wachten op de douche en dergelijke. De kamers ensuite waren een stukje ruimer..

Gereisd in april 2006

• 7b prosje01-11-2005

ideaal voor een paar dagen Berlijn zeer centraal, dichtbij het station Zoo, badkamer klein maar niet zo belangrijk, ontbijt eenvoudig maar genoeg

Gereisd in november 2005

Bed and Breakfast Korfu II info