Hotel Kleist

6 reviews over Hotel Kleist in het Nederlands

gezellig en knus!

famHeuvelman
29-5-2013

Het is een beetje achteraf gelegen maar je loopt zo de kurfusstendam op,daarvandaan pak je de metro naar alle bezienswaardigdheden.en sommige zijn te voet bereikbaar. Hotel is knus en heeft mooie kamers,en voor gezinnen een hele mooie familiekamer.Aardig personeel. eigenlijk niks op aan te merken,goede prijs/kwaliteitsverhouding.Je kan alleen van een ontbijtbuffet gebruikmaken,misschien is dit ondertussen veranderd.maar er is rondom genoeg om te lunchen/dineren/borrelen.

Gereisd Met partner in mei 2011

ideale plek

wim kuper
13-5-2013

Ideale locatie voor een paar dagen. Rustige ligging, parkeren voor de deur, dagkaart 5 euro. 5 minuten lopen naar de Ku-dam.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima hotel, goede ligging

Marijke
11-11-2009

Wij waren hier 4 dagen en nachten in november 2009. Het is een fijn hotel pension met een prima ,rustige ligging in een keurige buurt. Vlakbij bus, U-Bahn en Kudamm. Het ontbijtbuffet(je) is Duits met verse broodjes, hartig en zoet beleg, koffie/thee, sapjes, fruit, yogurt, cornflakes prima dus. De receptie is niet permanent bezet, maar de eigenaresse doet alles om je het naar de zin te maken. Echt een aanrader voor een prima prijs.

Gereisd Met partner in Sun Nov 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitstekende verhouding prijs/kwaliteit

Dennis
18-2-2009

Hotel Pension Kleist is een eenvoudig hotel op een paar honderd meter van de Kurfürstendamm. Het beslaat één etage van een monumentaal appartementengebouw. De kamers zijn schoon en sober ingericht, met bed, zitje, tv en badkamer. Voor een budgethotel is het ontbijt tamelijk uitgebreid. Eigenaresse is bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met vrienden in Wed Feb 18 2009 11:25:36 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

goede ligging bij Kdam

miranda
4-12-2008

Leuk pension als je een paar dagen weg wil. We hadden eerst 2 losse bedden gevraagd omdat ik wat meer ruimte nodig heb, maar daar ging het even mis. We kregen een hele kleine kamer met 2 bedden ver uit elkaar. De volgende dag kregen we een 3 persoonskamer en dat maakte alles goed. Het ontbijt is eenvoudig maar je hebt er genoeg aan. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Verder een perfect pension als je lekker rustig wilt zitten maar toch maar 5 minuten wil lopen naar de K-dam.

Gereisd Met partner in Mon Dec 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Klein hotel/pension, zonder receptie, op de 2e verdeiping

Janne den Houting
20-11-2007

Klein hotel/pension, zonder receptie, op de 2e verdeiping van een groot stig huis in een zeer rustige buurt 200 m van de Ku'damm. Aan te bevelen als je een paar dagen Berlijn wilt bekijken. De kamer is goed, schoon en voor een zeer lage prijs. Ook het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Familie in november 2007

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Ticket service

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kleist in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kleist zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.