Hotel K.

Meer hotelinfo

3 reviews over Hotel K.

• 7poelman25-10-2008

Redelijk hotel

Goed hotel gezien prijs/kwaliteit verhouding. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn ruim, badkamers idem. Het was wel erg warm in de kamers (vloerverwarming welke niet te regelen viel) en nog warmer in de badkamer. Raam openzetten 's nachts is geen oplossing, want aan de voorkant, waar wij zaten, hoor je het lawaai van een van de drukste doorgaande routes van zuid naar midden berlijn. Vraag dus een kamer aan de achterkant van het hotel. Ontbijt goed en gezellige foyer.

Familie

• 7Mirjam11-09-2007

Prima hotel om een weekend te verblijven. Vlakbij metro station. Bushalte 50 mtr verderop. In 10 min met metro in het centrum. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima kamer met lekkere bedden/ douche en tv. Lekker ontbij,maar niet echt uitgebreid. Hotel heeft een parkeergarage en parkeerplaats (gratis) voor het hotel.

• 7noor07-05-2007

wij hebben hier een weekend geboekt. netjes hotel, en heerlijk ontbijtbuffet. vlakbij metrostation, waar je zo mee de stad in bent. wel voor 22.00 uur inchecken de eerste dag, anders is het gesloten zonder pasje. klantvriendelijk hotel, met eigen parkeergarage voor je auto.

Familie

0 tips over Hotel K.

0 vragen over Hotel K.

• AdresKöpenicker Str.131 12683(toon op kaart)
        • E-mailadres
        • Website