Hotel Junckers

Kleine hotelsWeer vandaag15°7°

We hebben een aantal aanbieders voor Junckers voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Junckers in het Nederlands

Prima hotel met gunstige ligging!

Max Biemans
4-1-2011

Net terug van een stedentripje Berlijn samen met mijn vriendin. Junckers Hotel is een prima plek om een aantal dagen te verblijven! Het personeel doet er alles aan om je verblijf zo prettig mogelijk te laten verlopen en kan zelfs om 23:00 uur op oudejaarsavond nog een taxie voor je regelen!! Het meubilair en sanitair zijn iets verouderd maar functioneren allemaal nog prima.

Voor €8,- pp krijg je sochtends een prima ontbijt en als je met de auto reist kan je hem op een afgesloten parkeerplaats parkeren. Een milieu sticker heb je dus niet nodig…

De halte van de U-bahn ligt op 5 minuten lopen van het hotel en daarmee zijn al de belangrijke punten van de stad uitstekend bereikbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Junckers in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Junckers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.