Hotel Jugendhotel Aletto Schöneberg

Hotel Jugendhotel Aletto Schönebergsterster

7.3Goed

Duitsland, Brandenburg, Berlijn

7.3Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Jugendhotel Aletto Schöneberg voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Jugendhotel Aletto Schöneberg

• 7Yezzeur28-04-2011

Goed voor de city trip.

Goed hotel, tegen een hostel aan. Simpele kamers met stapelbedden, douche, wc, kast en tv'tje. Onbijt is goed te doen, verder niks speciaals maar zeker niet vies.

Ligging is ook goed, net iets uit het centrum maar wel op loop afstand. Tevens ligt er een U-bahn station voor het hotel, vanwaar heel Berlijn bereikt kan worden.

Gereisd met vrienden in april 2011

• 8Melanie06-04-2009

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Eenvoudige, maar wel nette en schone kamers. Ontbijt was verrassend goed. Zou zeker nog een keer terug gaan. Enige nadeel is, dat je (bijna) altijd moet overstappen met de metro als je ergens naar toe wil.

Gereisd met vrienden in maart 2009

• 7Theo en Yvonne17-09-2006

We zijn een paar dagen in Berlijn geweest en hebben bewust gekozen voor dit hotel. Prijs kwaliteits verhouding goed. Alleen ontbijt gedaan en de rest buiten de deur. Vanuit deze lokatie kan je alles lopend doen met een stadskaart. De u-bahn hebben we ook nog genomen voor het kijken van het grootste warenhuis KADEWE. Geen lawaai van verkeer met het slapen in het hotel. Ook van de jongelui hebben we geen last gehad. De leeftijd van ons is 53 jaar en 51 jaar. Dit is voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2006

0 tips over Hotel Jugendhotel Aletto Schöneberg