8.5FantastischScore uit 5 reviews

Deze accommodatie heeft een score van 8.5

Voor deze boeking heb je de laagsteprijsgarantie

Over InterCityHotel Berlin Hauptbahnhof

InterCityHotel Berlin Hauptbahnhof

Welkom bij ons elegante hotel, gelegen in het hart van Berlijn. Met 412 kamers, een fitnessruimte, sauna, en stoombad, bieden wij onze gasten een comfortabel en ontspannen verblijf. Het hotel is ideaal voor zowel zakelijke reizigers als vakantiegangers, met faciliteiten zoals een businesscentrum, vergaderruimtes, en fietsverhuur beschikbaar. Geniet van een heerlijk ontbijtbuffet en ontspan in onze bar na een dag vol ontdekkingen in de stad. Ons meertalig personeel staat klaar om u te helpen bij het in- en uitchecken en om excursies te boeken. Ontdek Berlijn vanuit ons centraal gelegen hotel en geniet van alle gemakken die wij te bieden hebben.

De Ligging

Ons hotel ligt op slechts 29,6 km van de luchthaven Flughafen Berlin Brandenburg, met verschillende vervoersopties beschikbaar zoals de trein vanaf Hauptbahnhof Berlin op slechts 250 meter afstand. De bezienswaardigheden zoals Brandenburger Tor, Alexanderplatz, en Humboldt Forum liggen allemaal op korte afstand van het hotel. Voor ontspanning aan het strand kunt u een korte rit maken naar het dichtstbijzijnde strand en voor het verkennen van de stad kunt u gemakkelijk te voet of met het openbaar vervoer naar het centrum reizen.

Het hotel en de faciliteiten

Ons hotel beschikt over 412 kamers, een lobby, 24-uurs receptie, en een elegant restaurant en bar. De kamers zijn aantrekkelijk ingericht en voorzien van moderne voorzieningen zoals WiFi, flatscreen-tv, en airconditioning. Voor sportliefhebbers bieden wij een fitnessruimte en fietsverhuur, en voor ontspanning kunt u genieten van de sauna en stoombad. Rolstoelvriendelijke faciliteiten zijn beschikbaar en parkeren is mogelijk tegen betaling. Met 10 zalen voor conferenties en congressen, is ons hotel ideaal voor zakelijke evenementen en vergaderingen.

Eten en drinken

In ons hotel kunt u genieten van een voedzaam ontbijtbuffet en culinaire gerechten in ons restaurant. Vegetarische opties en snacks zijn ook beschikbaar voor de gasten. Onze bar biedt een gezellige sfeer om te ontspannen met een drankje na een dag vol activiteiten. Voor gasten met all-inclusive verzorging betekent dit dat maaltijden en drankjes inbegrepen zijn, zodat u zorgeloos kunt genieten van uw verblijf.

Goed om te weten

Bij het in- en uitchecken staat ons meertalig personeel voor u klaar. Parkeren is mogelijk tegen betaling en rolstoelvriendelijke faciliteiten zijn beschikbaar. Voor sportieve gasten is er fietsverhuur beschikbaar en voor zakelijke reizigers zijn er vergaderruimtes en een businesscentrum. MasterCard wordt geaccepteerd als betaalmiddel in het hotel.

• 24-uurs receptie

[email protected]

5 Katharina-Paulus-Straße 5, D-10557

Website

InterCityHotel Berlin Hauptbahnhof

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.