Hostel Inn-Berlin

HostelWeer vandaag30°15°

We hebben een aantal aanbieders voor Inn-Berlin voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Inn-Berlin

Super Orchesterfreizeit

Johann Kaufmann
10-1-2013

Wir waren in der Unterkunft mit unserem Orchester und waren angenehm überrascht, es ist viel besser als wir erwartet haben und auch das Frühstück war sehr lecker, wir würden das gerne noch einmal wiederholen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Inn-Berlin in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Inn-Berlin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Inn-Berlin scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.