Hotel Ibis Berlin Messe

Hotel Ibis Berlin Messesterster

7.7Goed

Duitsland, Brandenburg, Berlijn

7.7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Berlin Messe voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

20 reviews over Hotel Ibis Berlin Messe

• 7Ralf05-05-2013

Prima en ideale ligging

Prima hotel , goede prijs/kwaliteit verhouding en super ontbijt en mooi uitzicht vanaf de 8e etage. Mag dan wellicht low budget zijn maar het is er schoon, erg vriendelijk personeel en zeer goed bereikbaar met metro U2. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

• 7Erik14-09-2012

Prima Hotel voor een weekend Berlijn

Via een veiling dit hotel geboekt. Het ligt aan de rand van Berlijn, maar met de metro ben je zo in de binnenstad. Niet bijzonder, gewoon goed te doen.

Gereisd met partner in juni 2012

• 7pcomanne03-06-2012

functionele plek,

aan de rand van berlijn, goede plek. bedden zijn wat hard. verbinding naar binnenstad goed

Gereisd met partner in april 2011

• 8Hanne17-11-2011

Ideale ligging bij de U en Sbahn

Mooi en schoon hotel. Ontbijt is heerlijk!

Gereisd met vrienden in november 2011

• 0Twinkle7907-11-2011

Simpel en net hotel. Ideaal voor een Stedentrip.

Medio Oktober verbleven wij hier voor een stedentrip. Het hotel ligt zeer centraal in Berlijn. In de directe omgeving leuke restaurants. Wij hebben bij het hotel fietsen gehuurd en hebben op de fiets heel Berlijn kunnen zien. Geweldig! Je komt overal langs, kunt alles rustig bekijken en geen doe met de auto. Personeel is vriendelijk, kamers zijn eenvouding maar netjes. Wij hebben via een veiling dit hotel geboekt. Prijs/kwaliteit zeer goed.

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 7peperkamp_g17-10-2011

Goed hotel , wel het centrum van de stad

Hotel Ibis Mess ligt aan een druke weg , waar je niet echt last van hebt. Zeker als er geen beurzen zijn is dit hotel, als hje van aanbiedingengebruikt maak, kwa prijs een goed hotel, met ruime moderne kamers. Ook het aanbod aan restaurant bij het hotel is voldoende. Een uitgebreid ontbijtbuffet op de 8ste verdieping is aan te raden, je hebt een prachtig uitzicht. Ruime parkeermogelijkheid en je hebt geen last van het feit dat je met je auto door het drukke Berlijn moet rijden.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 8eelkje_waarsing28-08-2011

Een prima 2** hotel

Wij hebben twee nachten in dit hotel overnacht via een aanbieding van veiling. Voor ons was de prijs/kwaliteit verhouding daardoor prima. Anders is het best een prijzig hotel denk ik. Dat het hotel maar twee sterren heeft hebben wij niet echt gemerkt. De kamer en badkamer waren heel netjes en schoon. Airco op de kamer was een uitkomst, heerlijk en zelf in te stellen. Het ontbijt was prima geregeld en de bereikbaarheid van het hotel is perfect. De stad is via het OV perfect te verkennen en daarom is een auto eigenlijk helemaal niet nodig.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9irene b26-08-2011

Bovengemiddeld goed voor een twee sterren hotel

Behoorlijk grote kamer, tweepersoons bed (dubbele bedden bestaan niet bij Ibis), nogal kleine douchecabine met gladde vloer, badkamer zelf is redelijk van grootte, (airco) koeling in de kamer zelf in te stellen (maakt wel veel lawaai), raam kan open (maar veel verkeersgeluid, ook in de nacht). Ligging perfect. Goed te bereiken met S- en U- bahn, plaatselijke bussen en zelfs met internationale bus vanaf Schiphol (busstation ligt naast het hotel). Parkeerterrein vlak voor het hotel. Ontbijtruimte op de bovenste verdieping met mooi uitzicht over Berlijn. Prima (op toeristen ingesteld) ontbijt dat steeds werd aangevuld. 2 computers staan (in de hal) ter beschikking van de gasten (wel tegen betaling). Er is geen Ibis restaurant, wel een bar (op de begane grond). In het pand zelf zit wel een groot Chinees restaurant. Mogelijkheid om 1 keer per dag (om 9 uur) opgehaald te worden door de hop on hop off bus, kaartje 24 uur geldig.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9lucy26-08-2011

Bovengemiddeld goed voor een Ibis hotel

Tweepersoons bed, nogal kleine douchecabine.(airco) koeling in de kamer zelf in te stellen (maakt wel veel lawaai. Goed te bereiken met openbaar vervoer.Parkeerterrein vlak voor het hotel. Prima (op toeristen ingesteld) ontbijt dat steeds werd aangevuld. Wel dag en nacht veel verkeerslawaai.

Gereisd met partner in januari 2011

• 8Saskia24-07-2011

Prima prijs/kwaliteitverhouding

3 nachten geslapen, prima hotel. Van een 2 sterrenhotel heb ik weinig verwachtingen, maar dit was een zeer positieve ervaring! Goede bereikbaarheid, schoon en verder alles aanwezig wat je nodig hebt. Geen luxe, maar daar betaal je niet voor. Ontbijten hebben we buiten de deur gedaan, in Berlijn zijn zo veel leuke restaurantjes waar je voor een klein prijsje prima kunt ontbijten, zonde om dit in een hotel te doen.

Gereisd met partner in juli 2011

5 tips over Hotel Ibis Berlin Messe

• Hanne, 17-11-2011

Koop de welkomskaart en je hebt geen omkijken meer!

• peperkamp_g, 17-10-2011

Tip : gebruik de Hop on-Hop off bussen, je komt bij alle bezienswaardigheden en kunt bij de meeste uitstappen voor weining geld.

• Olaf en Ilona, 03-02-2011

Vervolg:

• Dal Moro, Itialiaans eten (iets duurder maar zeker de moeite waard).
    • Good friends, Chinees.
    • Wirtshaus Alexander, Duits/Oosterrijkse keuken.

Wanneer je een taxi neemt en naar Alexanderplatz gaat (onder het spoor) kan je ook lekker eten!

0 vragen over Hotel Ibis Berlin Messe

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Disco
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen