Hotel Hoppegarten Berlin

Hotel Hoppegarten Berlin
6,5

12 tips over Hotel Hoppegarten Berlin

Jack, 2-11-2013
Ga eerst Berlijn in voor een welcome kaart (te koop bij de grotere bahnhof). Daarna naar het hotel toe. Als je de volgende dag naar Berlijn wil is het beste met je auto vlakbij het station van Hoppegarten te parkeren en de S5 te pakken. Openbaar vervoer stop in Hoppegarten om 19:30 uur met rijden. Verder is het overal goed eten voor een redelijke prijs. Pas op.! Bij de Rijksdag en Fernsehnturn is een wachtrij als je naar binnen wil. Tip.! Ga zoveel mogelijk lopen, dan zie je het meeste :)
renate, 15-9-2013
Tegenover het rode raadhuis in het plaatsje Kopernick, kan je bij de italiaan (intern.keuken) heerlijk voor weinig eten.Ook de turkse markt is als je alles gezien heb van Berlijn, ook een aanrader.Als het weer het toe laat, kan je in Hotel Park Inn op het alexanderplatz voor 4 euro naar de 37ste verdieping en heb je een superuitzicht over Berlijn.
Richella, 19-7-2013
Koop een dagkaart als je met de S-bahn gaat. Als je met meerdere mensen bent is een groep kaart ook goedkoper.

We hebben een aantal aanbieders voor Hoppegarten Berlin voor je op een rij gezet:

marco, 19-6-2013
Het was goedkoop om een kaartje bij de trein te kopen en dan ook in bus en metro te kunnen. Wij waren voor de hele dag voor 4 personen 16 euro kwijt. liepen van Hotel naar het treinstation of met de auto.
marten1, 1-4-2013

Hotel stuurt je naar station Hoppegarten maar wij gebruikten station Elsterwerdear Platz (U5) welke op een goede 5 kilometer vanaf hotel ligt.

Ga bij hotel op kruispunt doorgaande weg weer op (rechtsaf) en dan na 5 kilometer P+R volgen door een klein woonwijkje (gratis parkeren).

De U-bahn komt elke 5 minuten!! En in no time in centrum Berlijn!

E. Kamphuis, 13-2-2013
Bij de receptie kun je dagkaarten voor de U -en S bahn kopen. Vervolgens met auto naar station rijden (gratis parkeren) en de reis per trein voortzetten.

Wim , 12-12-2012
Lekker gegeten in het restaurant van het hotel en zeker bij de chinees om de hoek van het hotel. Lopend buffet was heerlijk. En dat voor Euro 12,95. Berlijn goed met de auto te bezoeken, Parkeertarieven uitstekend en voldoende beschikbaar.
jurgen, 23-10-2012
Berlijn centrum, neem een Berlin Welcome card en je kan makkelijk vanaf ca 7 minuten rijden met de auto opstappen op de S-baan. Tevens krijg je met de Welcome card korting op de aangesloten bezienswaardigheden in Berlijn.
Jesse van der Mee, 28-7-2012
Ga eens uit bij de warschauer strasse, het is echt super leuk om dat een keer mee te maken. Ook een rondvaart is erg leuk in Berlijn
Jesse van der Mee, 27-7-2012
Voor de jongeren, ga eens uit bij warschauer strasse. Dit is echt super om een keer meegemaakt te hebben.