Hotel Hoppegarten Berlin

Weer vandaag2°-2°
Hotel Hoppegarten Berlin
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Hoppegarten Berlin voor je op een rij gezet:

Laatste review

Zeer slecht

Maartje,
30-3-2014

Zeer slecht verblijf bij Hoppegarten. Af te raden om hierheen te gaan:

-Zonder aankondiging bleek de douchekop verwijderd. Om een lang verhaal kort te maken; er bleek legionella! We kregen geen informatie over de gezondheidsrisico's en hoe nu verder. Mochten op papier niets meekrijgen hierover.

-slechte bedden; doorgezakte matrassen waar de springveer doorheenkomt

-onvriendelijk personeel

-kamer niet schoongemaakt reserveringssysteem werkte niet daardoor zoeken naar een kamer die wel schoon is

-lift defect

- restaurant dicht vanwege "technische redenen"

Kenmerken

Zeer slecht verblijf bij Hoppegarten. Af te raden om hierheen te gaan:

-slechte bedden; doorgezakte matrassen waar de springveer doorheenkomt

-onvriendelijk personeel

-lift defect

- restaurant dicht vanwege "technische redenen"

Het hotel is verder van het centrum dan verwacht, toch 25 minuten met de auto tot parkeergarage Alexanderplatz.

In de buurt van het hotel was niets, maar dat maakte ons niet uit, wij waren de hele dag in het centrum.

Gratis parkeren bij het hotel is fijn, parkeerterein achter het hotel.

De lift was stuk, sleutelsysteem vergt een gebruiksaanwijzing. Kamer is simpel maar voldoende. Wel is alles oud en toe aan vernieuwing.

Hotelbed is kort, 1.90m.

Ontbijt geen 4 sterren waardig.

Eigenlijk is het hotel 2,5 sterren waard.

Geen WiFi, welk 4 sterrenhotel heeft er tegenwoordig geen WiFi?!?!

Absolute afrader

J. v.d. Akker
9-3-2014

Het hotel is absoluut geen 4 sterren waard. Overal zijn mankementen. Aan de balie kan men zich niet verstaanbaar maken. Het personeel spreekt nagenoeg alleen Spaans. De voornaamste klacht richt zich op de complete chaos tijdens het diner.

Als je niet bij de eerste twintig gasten bent die komen eten, is het warme eten op.... Drommen mensen staan daarna een half uur foeterend te wachten op weer twintig porties, zij het dat niet alles wordt aangevuld. Hetzelfde gold voor het koude buffet. Vele mensen gaven het op .

Van de 4 avonddiners hebben mij vrouw en ik enkel een broodje, wat slablaatjes, plakjes kaas en worst genuttigd.

Er is veel te weinig eten voor te veel mensen (er verbleven in die periode ca. 100 gasten). En dan de kwaliteit van het eten. Als vlees alleen varkenspoten, kippenpootjes, en als groente alleen groenteprak en zuurkool.

Van een reisleider van een ander organisatie vernamen wij dat het hotel nagenoeg failliet is en het personeel op de bonnefooi werkt.

Geen 4 sterren hotel

Davids
7-3-2014

Kamer was netjes, ontbijt zeer uitgebreid, maar service zeer slecht! Geen plek voor ons als gast bij het diner, werd gewoon gezegd dat ze vol zaten!!! En op de kamer kon je formulier invullen dat je ontbijt op de kamer kon ontvangen, dat leek ons wel relaxed maar bij het inleveren bij de receptie werden we naar het restaurant gestuurd want mw kon geen duits of engels, en in het restaurant werd ff verteld dat ze daar geen tijd voor hadden.....leg dat formulier dan niet op de kamer.....

Goed hotel voor een bezoek aan Berlijn

Maureen
1-12-2013

Gewoon, net Duits hotel, gelegen in een dorpje buiten Berlijn, 2 minuten met de auto naar het S-bahn station, gratis parkeren en dan 20-25 min met je S-bahn 48 uurs kaart a 16,90 euro, naar hartje Berlijn. Omgeving van hotel is niet bijzonder, verder alles OK, goede ontvangst, gewone kamer, lekker stil in de nacht, gewone schone douche, niet overdreven luxe alles is er, perfect ontbijt.

Budget hotel zonder poespas

Jack
2-11-2013

Hoppegarget hotel is een budget hotel. Verwacht er niet teveel van voor het geld wat je ervoor betaald. Het is een prima hotel om te slapen. Het ontbijt is Prima.! Echt een locatie om Berlijn te willen verkennen.

Wij gaan niet meer

Bram
6-10-2013

Wij zijn in mei geweest toen was alles top het was in handen van Duitse eigenaren.

Nu wederom naar hoppegarten van eigenaar veranderd nu zijn het Spaanse mensen de staf is ook spaans praten slecht Duits.

Veel zaken in het hotel defect. vanwege staff problemen is de diner kaart drastisch beperkt karbonade, visfilet of kipfilet. De vier sterren die ze hadden zullen ze wel snel kwijt zijn het was goed maar nu is het veel en veel minder. Wij zullen geen bezoek meer brengen aan dit hotel. Jammer

prima hotel!

renate
15-9-2013

Net 4 dgn. in dit hotel geweest.Prima schone kamer (kamer 206 )fantastisch ontbijt en vriendelijk personeel.Helaas konden wij bij het station de auto niet kwijt dus zijn met de auto naar Berlin Mitte gereden.(1 rechte weg)parkeren in de garage van het Alexanderplatz,daar de boel wezen verkennen en toen de sight seeing bus genomen,voordeel is dat je overal in en uit kan stappen en het kaartje 24 uur geldig is.

Goed degelijk hotel

Amy
20-8-2013

Mooie en rustige omgeving, kamer was goed, badkamer iets verouderd, het ontbijtbuffet was zeer goed.

Valt tegen

Rob
12-8-2013

Is een wat grijs Hotel. Wordt je niet echt vrolijk van. In de badkamer zaten de weer-en schimmelplekken in het plafond en de voegen en kitranden zagen er ook niet erg fris uit. De knop in de badkraan die je moet uittrekken om de douche te gebruiken was defect. Gemeld bij de receptie maar er werd niets meegedaan. Ligt echt buiten Berlijn. Met openbaar vervoer ben je een half uur onderweg. Laatste bus en S-bahn rond 23.30

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hoppegarten Berlin in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hoppegarten Berlin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.