Hotel Heidelberg Berlin

8,6

5 reviews over Hotel Heidelberg Berlin in het Nederlands

Anders

Voor een kort verblijf was het prima - het meubilair was wel wat verouderd. Het had iets van een charme uit de jaren '70. Maar het was er zeer ruim en groot en het ontbijt was ook in orde.

Altijd weer graag naar dit hotel.

5-9-2013

Zou ik altijd en overal aanbevelen. Alleen al de vriendelijkheid van het personeel is voor ons al doorslaggevend. De kamers zijn eenvoudig en goed ingericht en elke kamer heeft een balkon.

Hemelse superligging.

2-9-2013

Hier voel je je bijna thuis! Zeer vriendelijke behandeling, een hemelse sfeer, geweldige ligging in de buurt van Savignyplatz, maar voor Berlijn is het echt rustig.

Mooi hotel op super locatie.

26-8-2013

Mooi hotel op een top locatie midden in Charlottenburg. De inrichting is wel wat ouder, ook niet echt modern, toch een klein mooi hotel. Het was schoon, het personeel vriendelijk. De badkamer is enigszins oud, maar wel schoon. Prijsklasse goed.

Weer, als ik in Berlijn ben!

5-4-2013

Ik had voor een nacht een goedkoop hotel nodig. Heb op een hotelhomepage 'klein eenpersoonskamer' geboekt (twee bedden en een bank, en een balkon) 28, - en voor het ontbijt de volgende ochtend 8,50 Euro, dus in totaal 36,50 Euro betaald. Super centraal gelegen aan Charlottenburg, 300 meter naar de tram en metro, goede omgeving met restaurants en bars. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en lekker, de kamer zeer schoon, het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Het meubilair op de kamer en de charme van de 60 en 70er jaren. De tv kleiner dan computermonitor? Ik reed niet graag naar een andere stad om daar op mijn kamer televisie te kijken:) Voor wie geen 5 sterren nodig heeft en niet de hele dag op de kamer wil verblijven, is dit 3 sterren hotel zeer aan te bevelen. Ik kom graag terug! Hartelijk dank!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Heidelberg Berlin in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Heidelberg Berlin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.