Hotel H+ Hotel HVD 4Youth Berlin Mitte

HotelWeer vandaag32°17°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor H+ Hotel HVD 4Youth Berlin Mitte voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel H+ Hotel HVD 4Youth Berlin Mitte in het Nederlands

Met vrienden

Leuk hotel in gezellige wijk!

Liza
17-2-2018

Op loopafstand levendige straat met gezellige restaurantjes, vooral als je als wij van Vietnamees eten houdt. Tegenover het hotel tram 10, die direct naar de Hauptbahnhof (station) gaat en van daaruit een goede verbinding met bus naar luchthaven Tegel. Wij moesten voor een WK toernooi in de Max Schmeling sporthal zijn. Die was op loopafstand, door het park. Mooi nog resten van de muur door de straat te zien. Het hotel is eenvoudig (Ikea stijl), maar netjes. Lekker gevarieerd ontbijt. Op Zondag gezellige markt in het park tegenover hotel.

goed hotel voor goede prijs

J. Aerts
31-7-2016

kamers zijn niet al te groot maar je hebt bedden, kasten en eigen badkamer. Bedden zijn niet echt comfortabel. Geen koeling of airco waardoor zeer warm op kamer bij zomerse of tropische temperaturen. Ontbijtbuffet eenvoudig maar heeft eigenlijk ook alles wat je wilt. wel iedere dag hetzelfde. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

fantastische plek!

Rens Brandenburg
6-7-2016

Schoon, vriendelijk, comfortabel. Wij komen zeker terug. Mooie uitvalbasis om Berlijn te "doen".

perfect!

Ruud
22-6-2016

Dt wat in Berlijn nodig is: prima bedden, prima badkamerfaciliteiten. TV op kamer en wifi incl.! Schoon. Elke dag wordt bed opgemaakt en handdoeken verschoond.

In Berlijn ben je niet vaak op je kamer maar op deze is het goed toeven!

Heerlijk!

Manuel
31-5-2016

Ligging van het hotel is super, veel restsurantjes in de buurt en met de metro station in de buurt ben je zo in het centrum. Kamers zijn mooi en schoon.

Mooie schone kamers, vriendelijk personeel,heerlijk ontbijt en erg leuk gelegen bij het Mauerpark. Iedere zondag een hele leuke markt aan de overkant waar ook veel kunstenaars hun spulletjes verkopen tegen betaalbare prijzen.

Om de hoek leuke restaurants waar je goedkoop en goed kunt eten. OV voor de deur.

Nadeel is het verkeerslawaai aan de voorkant.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H+ Hotel HVD 4Youth Berlin Mitte in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H+ Hotel HVD 4Youth Berlin Mitte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.