Hostel Generator Berlin

41 reviews over Hostel Generator Berlin in het Nederlands

Goedkoop en prima hostel

Saskia
11-8-2018

Het is een prima hostel: vier stapelbedden per kamer. Elke dag wordt er schoongemaakt. Het ontbijt was €6 maar daar kreeg je niet veel voor. Het was een vrij basic ontbijt, dus wij hebben ervoor gekozen om op andere plekken te ontbijten.

Het hostel is vlakbij een station voor de S-bahn en de tram/metro M-lijn. Binnen 15 minuten waren we bij Alexanderplatz.

Onze kamer keek uit op de S-bahn, wat voor een beetje geluidsoverlast zorgde omdat onze ramen wagenwijd openstonden door de warmte (het was die week 34+ graden).

Ideale ontmoetingsplek !

Soraya
16-9-2016

Geweldig hostel! Altijd wel iets te doen. Vooral de biertuin is een aanrader zo kom je erg makkelijk in contact met andere mensen. Lekker veel verschillende nationaliteiten komen daar. Kamers prima voor de prijs die je betaald. Personeel erg vriendelijk en kunnen je vrijwel overal mee helpen. Veel gelegenheid voor douche en wc. Voor 3/4 dagen prima vertoeven daar! Metro station ligt ernaast dus ook ideaal.

Prima budget plek

Anneli
2-5-2016

Het is een heel groot hostel, wat prima is als je in groepen reist. Alles mooi schoon, veel mogelijkheid tot badkamer/wc/etc en personeel 24/7 bij de receptie.

Alleen doordat het zo groot is leg je moeilijker contact met anderen, dus niet zo'n aanrader voor mensen die alleen reizen.

Gemiddeld

Thijs Dogterom
1-5-2016

Kleine kamers, goed sanitair. Vriendelijk personeel. Minder eten.

Met 8 meiden van 17 en 18 jaar zijn we hier geweest! We zochten naar iets betaalbaars in het hoogseizoen: pp ongeveer 65 euro voor 4 nachten. Wij sliepen met zijn 8-en op een kamer. Kamer was heel schoon gelukkig, verder nog een wastafeltje en kasten/kluisjes (nooit gebruikt). Ligt misschien wel wat buiten Berlijn, maar dat gaf totaal geen problemen. Perfect te bereiken met de U/S-bahn die achter het hostel ligt (hoorde je soms wel, maar na een dagje/nachtje Berlijn viel je zo in slaap). Ook taxi's zijn heel betrouwbaar én betaalbaar, in het spiegeltje is te zien wat de prijs wordt. Enige minpuntje is dat er wat probleempjes waren tijdens het inchecken, aangezien een 17 jarige had geboekt, maar stond verder geen info op de site dat dat niet kon. Goed gekomen! Bar is trouwens geen enkele x open geweest, Biergarten wel, heeel leuk personeel! Ze zijn in Berlijn verder wel streng qua leeftijd in clubs, maar door een soort kroegentocht toch in 1 van de grootste Berlijnse clubs beland.

Leuk voor citytrip

noenoe
28-7-2012

Dit hostel is zeer ingesteld op jongere. Met kinderen zou ik hier niet naar toe gaan want er wordt genoeg gefeest in dit hostel.

Kamers zijn klein maar fijn. Zelf had ik een private twin +badkamer. Bedden liggen goed. Meer heb je ook niet nodig voor een citytrip.

Ontbijt is eenvoudig maar wel lekker. De broodjes waren altijd nog warm.

Wij lagen op de bovenste etage dus we hebben geen geluidsoverlast gehad s'avonds.

Prijs kwaliteitverhouding is goed en daarom ook zeker de moeite waard!

AFSCHUWELIJK

inge_dansen
5-1-2012

Ik ben er in oktober met school geweest, 1 woord: verschrikkelijk. Douches en toilet heel ver lopen vanaf je kamertje, en je hebt een pasje voor om in je kamer te komen, maar daar denk je toch niet aan als je s'nachts naar de wc gaat? Het eten vond ik ook niet lekker, dus hebben we maar bij de Italiaan gegeten die op het terrein te vinden is waar ze lekkere en goedkope pizza's, salades en pasta's hebben! Wel naast een metrostation dus dat is wel handig en 5 minuten lopen van een soort bakkertje! Voor mij nooit meer de Generator dus!!!!

best ok

rob.kouveld
15-5-2011

met school gingen wij op excursie naar berlijn en we bleven hier dus. ik had erger verwacht, het ontbijt was goed en goedkoop maar op eerste avond aten we in het hostel en kreeg ik een slappe snitzel met frietjes. de kamer was schoon, er mag wel wat gedaan worden aan de kluisjes, die zijn niet erg veilig. de douche was niet vies. s'avonds na elf uur lopen er mensen door het hostel om luidruchtige jongeren naar hun kamers terug te sturen. voor jongeren leuk maar voor mensen met kleine kinderen zou ik het niet aanraden.

Als je niets beters kunt vinden...

Tom
1-5-2011

Redelijk hostel met standaard ontbijt. Kluisjes in de kamer waren half kapot. Gedeelde douche per verdieping en water uit de kraan weinig, totdat je de toevoer wat losser draait. Redelijk bed. Vooral jongeren aanwezig. Goedkope pizzeria met de heerlijkste pizza's op steenworp afstand.

Goed hotel - goed ontbijt / niets te klagen

Jos Jansen
22-10-2010

Waren er met een stel buitenlandse studenten. De algemene mening van hen was dat het een goed hostel was - wel veel mensen op een kamer soms (8)

Er werd geklaagd dat douchen op de gang soms wel erg ver lopen was.

De leiding (wij dus) sliepen met zijn tweetjes o een heel nette tweepersoonskamer of alleen in een tweepersoonskamer. Die kamers zagen er netjes uit - goede / wel kleine douche maar alles netjes schoon en goed bet.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Generator Berlin in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Generator Berlin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.