Hotel Eurostars Berlin

Tonen op kaart

7 reviews over Hotel Eurostars Berlin

• 2018
    1Jessica Kersten05-12-2018

Nooit meer door afhandeling.

Mooi hotel op een gunstige lokatie. Helaas is de afhandeling van een foutje van hun kant mij tot nu toe duur komen te staan. Er waren teveel artikelen uit de hotelbar op onze rekening gezet ( €13,- teveel) Dit kenbaar gemaakt ( na betaling en ontvangst rekening) meneer achter de balie ging het direct storneren. Ik koest nu een gecorrigeerd kloppend bedrag betalen. Volgens meneer zou ik teveel betaalde (427,-)binnen 2 dagen terug zien. Ik ben nu 10 dagen verder, heb gebeld en gemaild maar nog niks terug ontvangen. Kreeg via de telefoon te horen dat het 10 tot 15 dagen zou duren ?!!?!?!! Ik wacht nog even af voordat ik andere stappen ga ondernemen. Fouten kunnen gemaakt worden maar dit is wel een voor mij heel duur foutje. Het stoort me nog het meest dat er gern excuus vanaf kan en dat mijn laatste mail niet beantwoord is. Tot dusver een dikke 1.

Gereisd met vrienden in november 2018

• Oude reviews

9Fehrm00716-01-2013

Fantastische ligging

Het hotel ligt direct naast het treinstation Friederichstrasse. Alle winkels en interessante plaatsen, zoals Alexanderplatz, Unter den Linden en natuurlijk de kerstmarkten zijn op loopafstand.

Hotelkamer 321 is voorzien van een prima kingsize bed. De badkamer heeft een heerlijke stortdouche. Wifi is gratis en lekker snel.

Het ontbijt wordt opgeluisterd met live vleugelmuziek.

Gereisd met partner in december 2012

• 10Theo en Linette11-05-2012

Echt super hotel

Heel centraal gelegen, was vlak bij een station, maar daar merkte je echt niets van. Geweldig ontbijt, prachtige kamer, vriendelijk personeel. We hadden het voordeligste tarief bij het hotel zelf gevonden. Je kunt bij het hotel fietsen huren, staan voor de deur. Er is ook een zwembad, maar daar zijn we niet aan toe gekomen er is daar zoveeel te zien. Veel interessante plaatsen makkelijk per fiets of te voet te bereiken.

Gereisd met partner in april 2012

• 9Mirjam01-02-2012

Prima hotel voor een stedentrip

Ligging is zeer centraal tov bezienswaardigheden en openbaar vervoer. We hebben eigenlijk alles lopend bezocht. Het is een prettig hotel, met vriendelijke personeel, moderne kamers met waterkoker/koffie/thee. Het ontbijt is zeer prijzig, daarom hebben wij niet gegeten in het hotel. Er zijn voldoende barretjes en restaurantjes in de buurt.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 8carmenos05-01-2012

Fantastische ligging!

Het hotel is wat moeilijk te vinden omdat het in een steegje ligt dat haaks op de Friedrichstrasse ligt. Maar het ligt naast de spoorlijn en om de hoek van de S-Bahn, echt ideaal. Alle bezienswaardigheden (Museumviertel, Gendarmenmarkt, Checkpoint Charlie, Unter den Linden) op loopafstand. Ruime schone kamers. Wij hebben geen ontbijt genomen want dat was heel duur maar er zijn overal ontbijttentjes in Berlijn, veel goedkoper. Enig nadeel van het hotel is dat je niet echt naar buiten kunt kijken, de ramen zijn allemaal gericht op de centrale hal en ze kunnen niet open. Daardoor ook geen frisse lucht op de kamer (wel airco). Toch: grote aanrader, centraler kun je niet zitten!

Parkeren is duur en beperkt beschikbaar, maar op nog geen 2 min. lopen zit een openbare parkeergarage, waar je voor 15 euro per dag kunt parkeren. Prima.

Gereisd met partner in december 2011

• 9naam naam14-09-2011

lux, modern en verzorgd hotel

Lux, moderne en schone kamers ligt centraal in Berlijn, goed bereikbaar met openbaar vervoer.

Zakelijk gereisd in september 2011

2 tips over Hotel Eurostars Berlin

• Fehrm007, 16-01-2013

Om inkijk te voorkomen een kamer boeken met streetview i.p.v. op de binnenplaats. Een Welcome card voor de S-Bahn (bovengronds) en U-bahn (ondergronds) is te verkrijgen bij het hotel en kost voor 3 dagen ±€24,-.

• carmenos, 05-01-2012

De Hackescher Markt! Ligt op loopafstand van het Eurostars hotel en er zitten hele goede restaurantjes, waaronder een geweldige Tapasbar. Ook de Hackescher Höfe zijn leuk, zit een goed restaurant.

1 vraag over Hotel Eurostars Berlin

• Yvonne, 15-01-2018

Parkeergarage

Hoe hoog is de parkeergarage Ivm reizen in vw transporter

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages