Hotel Estrel & Convention Center

Hotel Estrel & Convention Center
8,7

6 tips over Hotel Estrel & Convention Center

Danny , 29-4-2015
Iedere avond in de zomer speelt een DJ ten dans langs de Spree bij het Montbijou park aan de Burgstrasse. Inkom is gratis (vooral stijldansen)
Edward Fennebeumer, 30-7-2014
Neem de tijd 4 dagen heb je echt wel nodig om zo veel als mogelijk te gaan zien
Marjan Zaaiman, 22-10-2012
Metro en bus stoppen vlakbij. Het wijst vanzelf en anders gewoon vragen bij de receptie. Zij zijn heel behulpzaam en vriendelijk. Dit is echt een tophotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Estrel & Convention Center voor je op een rij gezet:

dionbok, 9-10-2012
Koop een OV-kaart om vanaf de halte Sonnenallee naar het centrum te gaan. Dit is goedkoop en snel, je hoeft bijna nooit langer te wachten als 8 minuten.
nelayan, 15-8-2012

fiets meenemen en de stad bekijken vanaf de fiets,

ipv metro etc

Roelof, 4-8-2012