Hotel Estrel & Convention Center

Weer vandaag3°-2°
Hotel Estrel & Convention Center
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Estrel & Convention Center voor je op een rij gezet:

Laatste review

Wanneer je een klein hotel zoekt dan moet je niet naar Estrel komen. Vrij groot hotel met parking nabij. Zeer vriendelijk onthaal en zelfs in het Nederlands. Op het moment dat wij daar vertoefden deed een Nederlandse jongen daar zijn stage. Bij elk probleem had die steeds een oplossing. Wij hadden een mooie grote kamer. Wanneer je met meerdere personen gaat best kamers vragen dicht bij elkaar. Vermits er 4 vleugels zijn kan je soms ver uit elkaar zitten. Voor het ontbijt zit je niet steeds op dezelfde plek want er zijn verschillende restaurants. En aan het onthaal lagen steeds appels om zeker een gezonde start te maken. Wat heel leuk was dat wij een boottocht maakten op de Spree. En bij KaDeWe kan je eens binnen lopen en eens op de bovenste etage in het restaurant heb je een mooi zicht op de stad. Wij hebben ook een dag naar Potsdam gereden voor een kasteel te gaan bezoeken en iets te gaan eten. Bezoekje aan de Muur en aan Checkpoint Charlie, Charlottenburg mag ook niet ontbreken.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant
Sauna
Parkeren mogelijk

82 reviews over Hotel Estrel & Convention Center in het Nederlands

Dit is voor herhaling vatbaar.

Pouffie
1-7-2016

4 sterren wel verdient

Michael Montijn
23-4-2016

Heb er 2 overnachtingen gedaan om Elvis the musical te zien. Service was top op alle fronten en de show was een waardige tribute show vol energie en entertainment zoals Elvis dat ook deed

onpersoonlijk

andres
30-9-2015

groot hotel met vriendelijk personeel maar je ben maar een nr zoals in vele grote hotels.De kamers zijn zeer goed, ontbijt buffet is ok maar eentonig

D-reizen

Estrel ligt in het zuidoosten van Berlijn, vlakbij het metrostation Sonnenallee. Met de fiets ben je in 10 min in hartje Berlijn. Het hotel is megagroot, met verschillende restaurants en bars in de grote overdekte patio. Hier vind je ook zeer comfortabele lederen zetels. De kamers zijn ruim en van alle comfort voorzien. Het was de 2de keer dat ik er was en had de fiets meegenomen. Deze kon ik mooi stallen onderaan het hotel, waar een fietsenrek voorhanden is. Het hotel wordt dikwijls bezocht door Belgen. Ontbijt is in buffet vorm en omdat het hotel zo groot vind je er ook bijna alles. De tafels worden snel proper gemaakt en in de zomer kan je op terras ontbijten. Niets dan lof voor dit hotel. Berlijn is ongeveer 6.5 u rijden vanuit Turnhout (stop 1u om te eten) en een aanrader voor een week-end van 3 of meer dagen.

prachtig en luxe

Adrianus
22-9-2014

Het hotel ligt buiten het centrum in een wat armoedig ogende buurt in het oude Oost-Berlijn, Het S-Bahn station is op loopafstand, waarmee het centrum gemakkelijk te bereiken is. Binnen is het één en al luxe: zeer ruime kamers met ruime badkamer, minibar en TV. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en luxe de hoge ontbijtzaal indrukwekkend. De service is prima, op vragen wordt adequaat gereageerd.

Doen mensen doen!!

Edward Fennebeumer
30-7-2014

Wij zijn met 2 volwassenen en 2 kinderen(13 en 15) 5 dagen in Berlijn geweest en ons onderkomen was het Estrel Hotel.

Onze evaringen met hotels is erg groot ,dus wij kunnen een goede mening geven over dit verblijf.

Zonder te overdrijven is dit een uitstekend hotel, alles is ons bijzonder goed bevallen.

De kamers waren top met een prima airco na een warme dag in Berlijn .De Biergarten aan de overkant van de straat is heerlijk om in de avond na een vermoiende dag in Berlijn een drankje te drinken en na te praten over de dag.

Het ontbijt kan volgens ons niet veel beter meer keuzes genoeg.

Mochten er nog mensen twijfels hebben dan zeggen wij niet doen dit hotel is top, de s-bahn ligt echt om de hoek en met een kleinegroepskaart(16,20) kruis je de hele dag door Berlijn met welk ov vervoer die jij maar wilt. en met de s41 of s42 kom je altijd weer terug bij

Er is maar een klein minpuntje en dat is het parkeergeld voor de onder het hotel gelegen parkeergarage (18 p.dag)

Zeer goed hotel

Cock van den Maagdenberg
12-8-2013

Ik heb een prima verblijf gehad in het hotel, vriendelijk personeel, niets is teveel, goed en gevarieerd ontbijt en de S-bahn station is op loopafstand bereikbaar (2 a 3 minuutjes lopen).

Goed verzorgd

Linda
23-2-2013

Dit congreshotel beschikt over zeer fijne kamers, het eten is er ook goed. Het ontbijtbuffet is echt heel uitgebreid, en de drankjes in het restaurant erg lekker.

Geweldig hotel met prima sfeer

Marianne
7-11-2012

Ik was in dit hotel tussen kerst en oud- en nieuwjaar. Het hotel maakte deel uit van een geboekte treinreis. Prachtige kamers, prima eten zeer sfeervol, ook 's avonds en dit voor een zeer schappelijke prijs. Metro statioen in de buurt, dus de stad is goed te bereiken. Zeker aan te raden om dit hotel te boeken!

Heerlijk hotel

Marjan Zaaiman
22-10-2012

We waren met een groepsreis. Nette kamers. Uitzicht niet bijzonder. Prachtig hotel met gezellige zitjes en leuke restaurants. Veel keus. Het ontbijt is perfect. Zoveel keus. Zaterdag stond er een kok eieren te bakken. Verder lagen er diverse soorten brood, eieren, kaas, jam en noem maar op. Alles is er. Eten kun je er al voor 10 euro. Het mineraalwater is relatief duur: 8 euro voor een grote fles. De wijn valt mee: 6 euro maar dan heb je wel 0.2 l, dat is bijna het dubbele van wat je hier krijgt dus dat valt mee. Er is een fitnessruimte waar je 24/7 terecht kunt. Een wellness maar dat moet je apart betalen. De kussens zijn dun maar die kun je bijvragen. Verder is er beneden nog een gezellige rokersruimte waar een bar staat en lekkere loungebanken. Er is altijd een programma zoals nu optredens van (namaak) Elvis, Bette Midler enz.

Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Het hotel ligt wat van het centrum af maar met de metro of bus die er vlakbij stoppen ben je er zo.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Estrel & Convention Center in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Estrel & Convention Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.