Hotel Dietrich Bonhoeffer

8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Dietrich Bonhoeffer voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Dietrich Bonhoeffer in het Nederlands

2008

Ligging is aardig (in Mitte, vlakbij station Friedrichstrasse of Oranienburgstrasse/-Tor), maar prijs/kwaliteit is niet in verhouding. Simpel ingerichte kamers (wel schoon), ontbijtbuffet weinig keus en wordt niet goed bijgevuld. 129 euro per kamer per nacht vind ik dan ook erg veel.

Tip: Hackischer Markt of Höfe en Nicolaiviertel als je van terrasjes houdt. Goed te lopen vanaf hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dietrich Bonhoeffer in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dietrich Bonhoeffer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.