Hotel Derag Henriette

6 reviews over Hotel Derag Henriette in het Nederlands

Redelijk

basic
4-10-2015

Goed voor citytrip. Hadden wel iets meer verwacht. Kamer was niet geheel proper, nogal wat stof op de kasten. De bedden zijn goed, de kussens hebben nood aan vervaning en er zijn geen extra dekens voor wie het wat kouder krijgt tijdens de nacht.

De kamer is wel ruim genoeg. Gratis minibar met water en bier. fijn.

Bij het douchen kan je plots koud water krijgen, dan weer warm. vervelend dus.

Het ontbijt is lekker, maar de te kleine ontbijtruimte heeft als gevolg dat er niet meteen altijd plaats is.

wij verbleven aan de straatkant, veel lawaai dus van het verkeer. Goed is dat het vlak bij de metro ligt.

Zullen volgende keer wellicht een ander hotel zoeken:

Gereisd Met partner in oktober 2015

Fantastische locatie voor een paar dagen Berlijn!

Anja van der Veen
18-5-2015

Hotel Henriëtte biedt alles wat je nodig hebt tijdens een stedentrip! Goede bedden, fijne badkamer, uitstekend ontbijt (voor de basisprijs), vriendelijk personeel, metrostation aan de overkant van de weg, minibar op de kamer met daarin een flesje bier én een flesje water per persoon, koffie-faciliteiten op de kamer, gratis WiFi en een kleine sauna met stoombad in het tegenover gelegen hotel. En dat alles voor een meer dan acceptabele prijs!

Gereisd Met vrienden in februari 2015

Prima hotel in centrum van Berlijn

georgesmits
6-5-2014

Dit via touroperator geboekt hotel heeft een prima prijs-kwaliteit verhouding. Metro station voor de deur en op 5 minuten loopafstand van het echte centrum. Goed ontbijt, schone en rume kamer, 2 gratis drankjes op de kamer per nacht en gratis Wifi.

Gereisd Met partner in mei 2014

Zeer goed business hotel

Sidney
30-8-2011

Zeer goed hotel. Vriendelijke mensen. dicht bij het openbaar vervoer en tal van bezienswaardigheden.

De kamers zijn ruim, proper en zeer verzorgd.

Gereisd Met vrienden in januari 2011

Uitstekende keuze

Familie Engel
7-5-2011

We kwamen met de auto. Het was prima te vinden en aan de overkant van de straat was het gratis parkeren. Ingang van de metro aan de overkant van de straat. Met een City pas kon ik voor €23 3 dagen met mijn 2 kinderen door Berlijn reizen. Dit op aanraden van de staf. Wij hebben elke ochtend vers brood gehaald bij de super (200m), als alternatief op het ontbijt van €16 pp...

Aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2011

Ideaal voor een citytrip

heidi
8-6-2010

Station U-Bahn Märkisches Museeum recht tegenover het hotel. Beperkt, aangenaam en zeer verzorgd ontbijt. Zowel warm als koud ontbijt, voor ieder wat wils. Op wandelafstand van de Dom, Nikolaiviertel, Fernsehturm Alexanderplatz, Unter den Linden, Museeninsel,...Dankzij de U-bahn kan men de rest van de stad zeer gemakkelijk verkennen. Receptieruimte en kamers zijn misschien wat verouderd maar dat werd zeker goedgemaakt door de super vriendelijke ontvangst door de receptionisten. 's Avonds zeer stil buiten ondanks dat het toch koprt bij het centrum ligt. Tegenover het hotel kan men avondeten. zeer verzorgd, gewone prijzen. zeker een aanrader!!!!

Gereisd Met partner in mei 2010

• Eten en drinkenLunch

• Betaalde wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Derag Henriette in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Derag Henriette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.