Camping DCC-Campingplatz Berlin-Gatow

5 reviews over Camping DCC-Campingplatz Berlin-Gatow in het Nederlands

Zeer geschikt voor bezoek Berlijn

Aad
12-7-2019

We hebben hier twee dagen met de caravan gestaan. Vriendelijke ontvangst receptie. Plaatsen zijn ruim en vlak. Het grote toiletgebouw is verouderd maar wel schoon. Er is ook een klein toiletgebouw vooraan de camping. Op het achterste gedeelte van de camping staan vaste gasten. Vanuit de camping kan je met de bushalte voor de deur in 30 minuten uitstappen bij Bahnhof Zoologischer Garten. De toegangspoort van de camping wordt na 22.00 uur afgesloten, alleen de campinggasten hebben een sleutel. Je hoort wel de drukke weg aan de voorkant van de camping. Ongeveer 1 kilometer links vanaf de camping bevindt zich een Lidl.

Onze vaste camping als we naar Berlijn gaan!

Michiel van Leeuwen
19-8-2018

Hele fijne camping, mooi gelegen aan de Havel, omringd door bos, op 10 minuten rijden van de rand van Berlijn. Zwemwater vlakbij, vriendelijk personeel, rustig publiek (s'avonds op tijd stil).

Gereisd Met partner in juli 2018

Uitvalsbasis voor Berlijn of Potsdam

Danny
2-1-2018

We hebben de camping aangedaan omdat we te laat waren voor de oorspronkelijke camping. De camping is als enige in de buurt van Berlijn >18u geopend. In november dan toch. De camping voelt oud aan maar de man achter de balie was behulpzaam. Elektriciteit is per kWh te betalen. Het sanitair is verouderd maar proper. De camping gaf een sobere maar propere indruk. De man achter de balie raadde ons aan om met de bus naar Berlijn te gaan, deze stopt in de nabijheid van de camping. We hebben onze wagen genomen ondanks zijn opmerking dat het problematisch was om te parkeren en bovendien zeer duur. De busreis had ons echter evenveel gekost als een dag parkeren in Berlijn. Na de lange wandeling door Berlijn waren we blij dat we alsnog de eigen wagen hadden genomen. Vooraan de camping zijn plaatsen voorzien voor korte verblijven. Ondanks de nabijheid van de grote baan hebben we hier geen last van gehad.

Gereisd Met partner in november 2017

Mooie plek voor het bezoeken van Berlijn

Patrick
15-5-2016

Mooie plek aan de Havel. Ik had het geluk dat een van de vaste gasten niet was gekomen en stond direct aan het strandje bij het water. Wel een krappe plek en de hele dag in de schaduw. De camping bestaat uit 2 delen en daar staan ongeveer 90% vaste gasten. Toen ik aankwam was de camping uitgestorven. Tegen het weekend kwamen de vaste gasten en werd het druk op de camping. Vriendelijke ontvangst (reservering via email was goed aangekomen.) Berlin WelcomeCard (openbaar vervoor) op de camping verkrijgbaar. Sanitair is in zeecontainers. Was wel schoon, maar erg krap. Douchen kost een euro. De bus naar Berlijn (bahnhof Zoologischer Garten) stopt ongeveer 800m bij de camping vandaan. Ik ging echter met de auto naar het station van Spandau (15 minuten) en parkeerde daar in de parkeergarage van de Spandau Arkaden (dagkaart 3 euro) Vandaar ben je in 15 - 20 minuten met de S-bahn in het centrum van Berlijn.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima camping voor een bezoek aan Berlijk

J vd Akker
6-8-2015

Prima camping voor een kort bezoek aan de stad. Nette ruime plaatsen, fatsoenlijk sanitair wat goed schoon gehouden wordt en de bus naar de stad stopt voor de deur. Achter de camping ligt een groot meer met strandjes en wandelpaden. Ook leuk om te gaan kijken. HEt restaurant (imbiss) heeft een beperkt aanbod aan maaltijden maar is prima om even wat te eten. Enige nadeel is de drukke weg aan de voorkant.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping DCC-Campingplatz Berlin-Gatow in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping DCC-Campingplatz Berlin-Gatow zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.