7.7GoedScore uit 55 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

Wat zeggen bezoekers over

7.7GoedScore uit 56 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

56 reviews

Top.aanrader
Door Kez op 27-12-2019
Gereisd met jonge kinderen

Tophotel Goede prijs-kwaliteit Nette kamers. Badkamer is gedateerd maar de douche is heerlijk Goede matrassen, kussens zijn te zacht Vriendelijk personeel, schoonmaker komt dagelijks. Elke dag schone handdoeken. Wij hebben alles met de auto gedaan( is erg goed te doen). De meeste bezienswaardigheden liggen op een loopafstand als je je auto in het centrum parkeert. Je kan gratis parkeren, maar dan moet je erg goed zoeken. Kortom: fijn hotel!

Zeker voor herhaling vatbaar
Door Henk Orta op 31-10-2019
Gereisd met vrienden

Prijs kwaliteit super zeer vriendelijk personeel goed te bereiken met de tram

Schoon , voor gezinnen geschikt
Door P C Marroquin Canacho op 03-05-2019
Gereisd met jonge kinderen

Het hotel ligt in een geweldige locatie het centrum is eenvoudig met de tram Te bereiken binnen een kwartier midden in het centrum van Berlijn. De accomodaties was schoon , Riant met 2 slaapkamers . Een aanrader voor wie met zn gezin naar Berlijn wilt gaan !

Prima
Door D van der Tak op 30-10-2018
Gereisd met partner

Net en schoon hotel, mooie kamer op de 12e verdieping met prachtig uitzicht. Gratis parkeren voor de deur was ook ideaal. Tram halte dichtbij het hotel wat erg makkelijk was. Minpuntje: het ontbijt is in het weekend en door de weeks op andere tijden informeer hier goed naar dit was helaas niet tegen ons gezegd waar door er verwarring kwam of we de laatste dag nog wel mochten ontbijten. Tot dat ik over een terugbetaling begon mochten we nog snel aanschuiven. Via veiling geboekt. Ik zou dit hotel zeker aanraden maar goed informeren bij de receptie als je iets bijboekt.

Aanrader!
Door Peter op 10-10-2018
Gereisd met oudere kinderen

Comfort Lichtenberg is een modern hotel, mooie kamer, kleine maar schone badkamer. Het ontbijt is eenvoudig waarbij voor ieder wat wils, brood, yoghurt, flakes, eieren, fruit, koffie, thee en sap. Kamer wordt goed schoongemaakt en aan de receptie zijn meerdere vriendelijke en behulpzame jongedames. Mijn zoon en ik hebben het hotel als erg goed ervaren. Bovendien ben je met de tram ( 100 meter) binnen 20 minuten in de binnenstad bij de Fernsehrurm.

Nooit meer
Door Marco op 17-08-2018
Gereisd met vrienden

Service erg slecht. Lift diverse malen kapot. Van de 4 dagen verblijf, dagelijks 1 van de twee liften buiten werking. Een dag waren zelfs beide liften stuk, hierdoor hebben mede reizende zelfs 40 minuten vast gezeten inde lift. Bij navraag, hoelang de reparatie kon duren, werd er ontwijkend gedrag vertoond. Na melden van problemen met trappen lopen(Twee van onze mede reizenden hadden hartproblemen en we zaten op de 16e verdieping) werd er totaal niet begripvol gereageerd. Pas na contact te hebben gezocht met touroperator, werd er voor een gezelschap een andere kamer geregeld op de 6e verdieping !

Ook leuk voor jou

Website

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.