Hotel Classic

5 reviews over Hotel Classic in het Nederlands

Zeer tevreden

Henk Nutbey
29-9-2015

Ideale ligging nabij Kurfurstendamm. Eenvoudige maar prima kamer.

veel ruimte!

kim
22-10-2014

tijdens een citytrip verbleven in dit appartement in een buitenwijk van berlijn. Met het openbaar vervoer zit je zo midden in berlijn centrum.

Wij hadden een appartement met twee kamers, gedeelde slaap/woonkamer met echte bedden en een apparte slaapkamer en een badkamer.

Alle ruimtes waren erg schoon en netjes.

Was geen sprake van apparte service of eetgelegenheid.

Onder het appartement zat wel een lidl/aldi-achtige winkel welke ook verse broodjes verkocht, hier kan je een prima ontbijt halen.

Prima appartement voor een citytrip.

Top locatie

E. Droog en M. Leneman
5-3-2010

Het pension ligt direct aan de Wittenbergplatz, tegenover het KaDeWe. Midden in het centrum dus. Het metrostation ligt recht voor de deur, echt ideaal voor een stedentrip. De kamers waren zeer ruim en goed onderhouden. Er werd goed schoongemaakt. Het ontbijt vond ik erg uitgebreid voor zo'n klein pension.

We hebben een aantal aanbieders voor Classic voor je op een rij gezet:

Goed Hotel voor een zeer goede prijs

Klaas
19-12-2009

Het personeel is erg vriendelijk service staat hier hoog in het vaandel. Het is een eenvoudig ,maar goed Hotel . Het is ontbijt is eenvoudig , maar wat wil je voor deze prijs op zo`n centrale plek. Als je voordelig Berlijn wilt bezoeken dan is dit een goede keuze . Hier mag je eerder de kamer op als je (te) vroeg aanwezig bent .

Prima hotel

Edwin
31-7-2009

Prima hotel voor een fijne prijs en super locatie!

Vriendelijk en behulpzaam personeel/eigenaren.

We hebben een aantal aanbieders voor Classic voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Classic in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Classic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.