Hotel Cityblick

Hotel Cityblick
4,3

Onvoldoende

4 reviews over Hotel Cityblick in het Nederlands

Nooit meer vanwege (geen) hygiëne.

Koning
16-8-2018

Onhygiënisch. Bedwantsen. Vieze badkamer. Stinkende hal.

Karig ontbijt.

Echt budget hotel. Wel redelijk nabij centrum.

liever iets meer betalen

Dirk willem
30-10-2017

we hadden via een actie site 3 dagen Berlijn geboekt. Dat andere hotel was vol en deze kon wel. Het hotel is gewoon niks, het is erg goedkoop vandaar een 10 op prijs en kwaliteit. Ontvangst erg ongastvrij, de kamer was afschuwelijk en die bereikte je via een trap die afgeleefd en vies was. Kamer was dus afschuwelijk, wel een heerlijke douche en goed ontbijt. Gelukkig waren we hier dus alleen voor het slapen. Hou er ook rekening mee als je met de auto komt dat je die niet of heel moeilijk kwijt kan. Resume, dit nooit weer.

Voordelig stadshotel in Berlijn

Marianne Luitjes
19-7-2013

Wij hadden dit hotel geboekt voor 4 dagen Berlijn. Had een gunstige verbinding met vliegveld Tegel, Openbaar vervoer wan maar enkele minuten lopen van het hotel.

Het was een sober hotel; wel een grote, maar oud bollige slaapkamer. Bedden waren goed; evenals douche en toilet. Verder was de boel wel aan onderhoud toe. De houten vloeren kraakten; er was geen lift dus je moest via een trappenhuis met marmeren trap en loper met roeden(pas op voor losliggen) naar boven, waar volgens mij ook gewone bewoners woonden. De ontbijtruimte was in het naastgelegen Italiaans restaurant; niet groot; met een redelijk gevuld ontbijtbuffet (LET OP DE PRIJS !!). Verder was er een drankenautomaat aanwezig en Wifi; die op de kamers slechte verbinding had; bij de receptie wel goed. Personeel was beleefd, maar niet overdreven vriendelijk.

2005

Pluspunten aan het hotel zijn de bereikbaarheid met de bus en ondergrondse, de omgeving, met name de goedkope restaurantjes, het ontbijt en de badkamers. Minpunten zijn de (ook 's-nachts) drukke verkeersweg waar het aan ligt, de bedden die doorzakken en de warmte (geen airco)

We hebben een aantal aanbieders voor Cityblick voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cityblick in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cityblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cityblick scoort een 4.25 uit 10 op basis van 4 reviews.