Hotel City Pension Berlin *

Hotel City Pension Berlin *

Hotel City Pension Berlin
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor City Pension Berlin voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel City Pension Berlin in het Nederlands

Goed Hotel! We hebben er 5 overnachtingen gehad. Douche op de kamer (stelt niet veel voor) en wc op de gang. Aardige mensen die het hotel runnen. In Berlijn maakt het eigenlijk niet zoveel uit waar je zit, je moet immers toch altijd met de metro of S-bahn ergens heen. Het hotel ligt tegenover Bahnhof CharlottenStraße. Ontbijt ook prima redelijk uitgebreid. Dag en nacht receptie

Vriendelijk niets-aan-de-hand-hotel, zeer centraal gelegen (halte Charlottenstrasse) en je kan er tot laat in de nacht terugkomen, want de metro's rijden de hele nacht door. Prima bedden en het sanitair kan ermee door. Wij hadden zelfs een bankje op de kamer, maar ik weet niet of dat in elke kamer zo is...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel City Pension Berlin in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel City Pension Berlin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel City Pension Berlin scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.