Hotel City Gallery Berlin

Hotel City Gallery Berlinstersterster

7.6Goed

Duitsland, Brandenburg, Berlijn

7.6Goed

We hebben een aantal aanbieders voor City Gallery Berlin voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

31 reviews over Hotel City Gallery Berlin

• 9Onno01-08-2007

Leuk hotel goed personeel en een goed ontbijtbuffet. Eigenlijk helemaal geen klachten gewoon een leuk hotel niet ver van het centrum.

Gereisd met partner in juli 2006

6 tips over Hotel City Gallery Berlin

• Cap, 26-11-2013

Ga je met de auto naar Berlijn, vergeet dan niet een zone-sticker aan te schaffen!!! Dit kan online of bij de Duitste tankstations.

• donkie1967, 18-09-2013

Ga op de Bundesallee naar de Ierse pub of ga naar het pragerplein om goed en goedkoop te eten bij de Vietnamees.

• Koos & Hanneke, Barneveld, 18-05-2013

1.de Prager Platz, vlak bij het hotel is "gemutlich" met o.a goede Vietnamees en heerlijke Italiaan en ijscafé. Niet vergeten :berliner curry wurst mit kartoffel salat. 2. de Hop-on Hop-off city tour met open dubbeldekker door (oost)- Berlijn zeker doen! 3. Hackescher markt is leuk

0 vragen over Hotel City Gallery Berlin

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Afstand tot strand10 km
    • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig