Hotel City Gallery Berlin

Hotel City Gallery Berlinstersterster

7.6Goed

Duitsland, Brandenburg, Berlijn

7.6Goed

We hebben een aantal aanbieders voor City Gallery Berlin voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

31 reviews over Hotel City Gallery Berlin

• 2Rianne06-08-2013

Verschrikkelijk

Ik was samen met mijn vriend. We hebben er vreselijk geslapen. We hadden vieze lakens, op 1 zaten bloedvlekken. Ook kriebelde het enorm wanneer wij in bed lagen. Toen wij 's middags vertrokken uit onze kamer kwam de schoonmaakster onze kamer schoonmaken. Wanneer wij echter 's avonds terug bij onze kamer aankwamen stond onze deur nog open! Een heel onprettige en onrustige nacht gehad. Ook werden onze klachten niet serieus genomen door de receptiemedewerkers.

Gereisd met partner in november 2012

• 7Jan Fré Boven30-06-2013

Goed toeven

Met een aanbieding voor twee personen 4 nachten doorgebracht in dit hotel. Voor € 88,50 pp inclusief ontbijt.

Ze hebben WiFi. Internetten lukte, maar met haken en ogen.

Gereisd met partner in juni 2013

• 8Archie27-05-2013

Prima prijs/kwaliteits verhouding

Keurig hotel in dito wijk, met eigen gratis parkeerterrein op de binnenplaats of gratis parkeren in de (flat-)wijk, maar dan is het zoeken naar een plekje. 4 nachten zeer voordelig in dit hotel overnacht. Ondanks we de voordeligste kamer geboekt hadden, kregen we toch een ruime kamer aan de achter zijde, op de begane grond aan het einde van de gang, waar we rustig hebben kunnen slapen. Het ontbijt is, voor Duitse begrippen, erg eenvoudig. De metro is op ca. 8 minuten loopafstand.

Gereisd met partner in maart 2013

• 8Koos & Hanneke, Barneveld18-05-2013

verrassend leuke Bauhaus stijl Hotel inrichting

Hotel city gallery in Berlijn is een prima value- for- money verblijfadres om van hieruit Berlijn te verkennen. (N.B.: Het overigens prima ontbijtbuffet is niet inbegrepen in de kamer tarieven.) Fietshuur via het hotel is mogelijk en aan te bevelen. U -Bahn verbindingen vlakbij het hotel ( 500m)waren voor ons ideaal, we maakten gebruik van de Welcome card voor U- & S -Bahn.

Gereisd met partner in mei 2013

• 8Marianne Moberts15-04-2013

Prima plek

Prima hotel voor een city trip. Vriendelijk en behulpzaam personeel, ontbijt is goed en de locatie vlakbij metrostation is een pluspunt. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend, wij komen graag terug.

Gereisd met partner in april 2013

• 7sanders05-04-2013

goede uitvalsbasis voor citytrip

kamer klein, maar schoon. ontbijt prima. hotel vlakbij metrostation, zodat je binnen enkele minuten op alle bezienswaardigheden van het hotel zit. baliepersoneel erg behulpzaam en vriendelijk

Gereisd met oudere kinderen in maart 2013

• 7Miranda24-08-2012

Prima hotel voor een citytrip.

Ontvangst, zoals eerder genoemd, niet heel vriendelijk. Kamers waren klein, maar schoon. Ontbijt prima. Openbaar vervoer op loopafstand. Gevraagd of men naar de douche wilde kijken (thermostaat stuk) men zei ja en deed nee. Waskarren op de gang doen afbreuk aan hotelsfeer. Verder prima hotel voor een citytrip. Prijs/kwaliteit verhouding is prima.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 8Dave25-05-2012

Prima hotel voor een stadsbezoek!

Het hotel ligt dichtbij een metrostation, vanwaar je prima de stad kunt verkennen. Het ontbijt is goed verzorgd en de kamers zijn ruim en qua inrichting in orde. Het oogt wel allemaal wat minder modern dat veel mensen gewend zijn, maar dat is echt geen probleem. De mensen aan de receptie zijn behulpzaam en vriendelijk. Parkeren is gratis achter het hotel (wel een beperkt aantal plekken). Voor het hotel is echter ook meestal wel een plaats vrij. Voor een stadbezoek van een paar dagen is dit hotel zeker aan te raden.

Gereisd met partner in april 2012

• 5Angie21-09-2011

Ongastvrij!

Wat een vreselijke ontvangst bij de receptie. Een norse hotelmedewerker die elke vraag teveel vond. Onze kamer was zo klein dat als we elkaar wilden passeren er één op het bed moest zitten.... Toen we een andere kamer vroegen keek de receptionist ons aan alsof we een oneerbaar voorstel deden.. Er lag drie dagen lang glas op de trap. Het ontbijt was goed en de kamermeisjes vriendelijk. Maar nooit meer!

Gereisd met partner in september 2011

• 8r.vanderleeden03-04-2011

Goede uitvalsbasis

Goed hotel; vlakbij metrostation. Vanuit dit hotel kun je Berlijn goed verkennen.

Het is een 3-sterrenhotel, maar gezien de kamer en het ontbijt zouden dat er evengoed 4 kunnen zijn: prima!

Voor wat betreft de lift; je kunt het een bezienswaardigheid noemen, maar voor hetzelfde gaat kun je zeggen dat deze ernstig aan vervanging toe is. Twee personen is de max (nou vooruit, een koffer erbij lukt ook nog).

Het hotel heeft eigen parkeerruimte en bij warm weer kun je ook buiten ontbijten.

Gereisd met partner in juni 2010

6 tips over Hotel City Gallery Berlin

• Cap, 26-11-2013

Ga je met de auto naar Berlijn, vergeet dan niet een zone-sticker aan te schaffen!!! Dit kan online of bij de Duitste tankstations.

• donkie1967, 18-09-2013

Ga op de Bundesallee naar de Ierse pub of ga naar het pragerplein om goed en goedkoop te eten bij de Vietnamees.

• Koos & Hanneke, Barneveld, 18-05-2013

1.de Prager Platz, vlak bij het hotel is "gemutlich" met o.a goede Vietnamees en heerlijke Italiaan en ijscafé. Niet vergeten :berliner curry wurst mit kartoffel salat. 2. de Hop-on Hop-off city tour met open dubbeldekker door (oost)- Berlijn zeker doen! 3. Hackescher markt is leuk

0 vragen over Hotel City Gallery Berlin

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Afstand tot strand10 km
    • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig