Hotel City Gallery Berlin

Hotel City Gallery Berlinstersterster

7.6Goed

Duitsland, Brandenburg, Berlijn

7.6Goed

We hebben een aantal aanbieders voor City Gallery Berlin voor je op een rij gezet:

31 reviews over Hotel City Gallery Berlin

• 7ericksson19-10-2015

Keurig 3 Sterren hotel

Prijs - kwaliteit verhouding ligt goed

Ietwat gedateerd hotel ! Keurige en schone kamers.

Dichtbij de "gayscene"! (Motzstrasse) Grenzend aan Berlin Schoneberg

Vriendelijk personeel. En volledig ontbijtbuffet.

Voor kinderen helaas niets te beleven.

Ligt in een klein staatje aan het eind midden in de woonwijk Wilmersdorf

Gereisd met vrienden in september 2015

• 7Maron Apperloo14-09-2015

Prima basic hotel!

Prima hotel voor een stedentrip. Metro is op 5min van het hotel waar je met de U-bahn 2 kanten op kan gaan. Met +- 10min zit je dan hartje centrum Berlijn.

Kamers zijn erg klein in het hotel, maar wel netjes. Je kan een biertje of wijntje drinken in de lobby, maar is niet heel sfeervol.

Op 5min lopen heb je een erg leuk plein met wat winkeltjes en restaurants. Aanrader: Italiaans restaurant San Marino. Echt heerlijk eten, en geweldige bediening!

Gereisd met partner in september 2015

• 8j. Soer05-05-2015

zeer goede prijs/kwaliteit

Zeer gunstig gelegen in een rustige/nette buurt, maar via metro met 2 haltes in centrum. Goede eetgelegenheid op 300 meter, Prager Platzen supermarkt op de hoek. Uitstekende service

Gereisd met partner in april 2015

• 8C.22-04-2015

Goed hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel

Kleine kamers die wel goed schoon zijn. Ontbijt was keurig. Niet super de luxe, maar ruim voldoende. Maar complimenten voor de medewerkers! Ze zijn vriendelijk en erg behulpzaam met het meedenken waar je bijv. lekker kunt eten. Vanwege de treinstaking zijn wij (helaas) 1 dag eerder naar huis vertrokken. Ondanks dat we 3 nachten hadden geboekt hoefden we maar voor 2 nachten te betalen. Dit maak je niet vaak mee.

Gereisd in april 2015

• 9Harmsen15-12-2014

Goed hotel voor citytrip!

Prima hotel in een rustige wijk van Berlijn. snelste metro station ongeveer 5 minuten lopen. Heel goed te doen. Kamers zijn niet erg groot, maar wel schoon, netjes en weinig last van geluid. Ontbijt is meer dan perfect. Ruime keuze en kwalitatief heel goed. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Verder geen echte hotelbar aanwezig, maar na een dag rondlopen in Berlijn is een wijntje op de kamer ook prima.

Gereisd met partner in december 2014

• 9Valery23-09-2014

Goede ligging, goed personeel.

Hotel is goed gelegen. Metro op een paar honderd meter in bereik. Binnen een paar metrostations ben je in de stad. Hotel is simpel, maar wel goed georganiseerd. Personeel staat 24/7 voor je klaar, erg vriendelijk. Ontbijt 's ochtends is ook erg goed, veel keuze.

Wij hebben het goed naar onze zin gehad hier!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8Rob18-08-2014

Goede overnachting en ontbijt

City Gallery geboekt via touroperator en is goed hotel voor een lage prijs.

Ontbijt is prima geregeld met kan koffie (of thee naar wens) op tafel.

Gereisd met partner in april 2014

• 8Ullrich20-07-2014

Leuk hotel

Vriendelijk personeel. Nette kamers en goed ontbijt maar om de hoek zit een bakker waar je op je eigen tijd kunt ontbijten en het is een heel stuk goedkoper. 10 minuten lopen van het metrostation vanwaar je door heel Berlijn kunt reizen.

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 9Cap26-11-2013

Super hotelletje aan de rand van hartje Berlijn

Leuk hotelletje aan de rand van centrum Berlijn; ligging in een rustige woonwijk; Eigen parkeerplaatsje achter het hotel. Schone, Ordelijke kamers; Vriendelijk en Behulpzaam personeel. Het ontbijt is eenvoudig, maar elke dag vers en toch ook voor ieder wat wils. Het centrum en diverse bezienswaardigheden zijn op loop afstand. Uiteraard is alles ook zeer goed te bereiken met de metro/het Berlijnse OV. Op 5 minuutjes lopen van het hotel is al een metrostation.

Gereisd met partner in november 2013

• 7donkie196718-09-2013

Okay voor een paar dagen Berlijn

Hotel ligt prima voor het verkennen van Berlijn, U-Bahn ligt vlakbij. Bij het hotel kan je dagtickets kopen. Ontbijt is top,parkeren op privé parkeer plaatsje. Deze is snel vol maar in de omgeving is er genoeg plek (gratis). Bedden zijn prima en de kamers zijn schoon.In de straat zit een kleine super voor boodschappen.

Gereisd met partner in september 2013

6 tips over Hotel City Gallery Berlin

• Cap, 26-11-2013

Ga je met de auto naar Berlijn, vergeet dan niet een zone-sticker aan te schaffen!!! Dit kan online of bij de Duitste tankstations.

• donkie1967, 18-09-2013

Ga op de Bundesallee naar de Ierse pub of ga naar het pragerplein om goed en goedkoop te eten bij de Vietnamees.

• Koos & Hanneke, Barneveld, 18-05-2013

1.de Prager Platz, vlak bij het hotel is "gemutlich" met o.a goede Vietnamees en heerlijke Italiaan en ijscafé. Niet vergeten :berliner curry wurst mit kartoffel salat. 2. de Hop-on Hop-off city tour met open dubbeldekker door (oost)- Berlijn zeker doen! 3. Hackescher markt is leuk

0 vragen over Hotel City Gallery Berlin

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Afstand tot strand10 km
    • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig