Appartement City Apartments Berlin

Appartement
Appartement City Apartments Berlin
8,3

3 reviews over Appartement City Apartments Berlin in het Nederlands

Mooi appartement, mindere wijk.

elise
2-6-2012

Ons appartement was gevestigd in de rostockstrasse in een achterhuis zonder lift. In dit complex wonen voornamelijk lokale bewoners. Wij waren met vier vrouwen en in de avond hadden wij geen prettig gevoel in deze wijk. Het appartement was verder voldoende ingericht en schoon. Dichtbij openbaar vervoer. Auto stond op een beveiligde parkeerplaats tegen betaling.

Prima Appartement

berkuh
31-5-2011

Ligging 5 min lopen naar U-bahn Spittelmarkt.

Schoon en ruim appartement met alle faciliteiten aanwezig.

Vraag even naar het wachtwoord voor WIFI zodat je gratis kunt internetten.

We hebben een 4 persoonsapartement gehuurd bij deze firma. We werden netjes ontvangen, de kinderen mochten een knuffeltje uitzoeken. We kregen een duidelijke uitleg waar het apartement was (met gratis Wifi!!), waar supermarkten zitten en bakkers en waar goede restaurants.

Het apartement dat wij hadden was aan de Rostockerstrasse in het achterhuis 3 hoog. Daar was geen lift, maar een mooie brede trap. Het apartement is in een oud gebouw, maar netjes en licht en keurig ingericht (ikea....). Mooie ruime badkamer en prima bedden!

Vanaf hier was het 2 minuten voor de bus of u-bahn (Turmstrasse of Beusselstrasse) en dan ben je binnen 7-10 minuten bij het Alexanderplatz. In de Turmstrasse zijn veel goede restaurants van allerlei keukens, hoofdgerechten voor 5 euro!! Aanrader: Fam. Dang, vietnamees restaurant met 4 soepen en 3 hoofdgerechten.......maar heerlijk!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement City Apartments Berlin in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement City Apartments Berlin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.