Appartement Checkpoint Inn

Meer appartement info

3 reviews over Appartement Checkpoint Inn

• 4Fraukje13-07-2012

Centraal appartement, betaalbaar, tekortkomingen

Een centraal gelegen hotel in het centrum van Berlijn. Appartementen zijn sober ingericht, met een slaapkamer en een woonkamer met keukentje. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de keuken, omdat het appartement zo warm was. In de buurt zitten wel genoeg restaurantjes om te eten. De slaapkamer is krap en gehorig. Achteraf hadden we beter in een hotel kunnen slapen. Dat was misschien iets duurder geweest, maar dan hadden we een luxere kamer met comfortabeler bed en een airconditioning gehad.

Gereisd met partner in januari 2012

• 2M. Thalen08-07-2012

Redelijke ligging, slecht personeel en rumoerig

Rumoerige kamers door de ligging: precies boven een beach bar waar ze tot diep in de nacht doorgaan. Geen airco op de kamer, dus 's in de zomer niet te harden, zo warm. Personeel is ronduit onbeschoft: parkeren moet je in een liftsysteem onder het hotel. De portier loopt mee en geeft aanwijzingen. Dat daarbij het dak van je auto volledig bekrast en je 700 euro schade oploopt boeit ze schijnbaar niks: portier haalt zijn schouders op en management neemt de telefoon gewoon niet op.

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Hans10-04-2010

Simpel maar goed

Checkpoint Inn is geen echt hotel. Het zijn een aantal appartementen die voor korte of wat langere duur gehuurd kunnen worden. Het heeft geen restaurant en de kamers worden niet elke dag schoongemaakt.

De woonkamer is zeer ruim en heeft een open keuken, de slaapkamer is voldoende en de badkamer is voorzien van een ruim bad. Elk appartement heeft ook een balkon. Draadloos internet is aanwezig, vraag bij het boeken om een reservering in de ondergrondse parkeergarage.

Enkele loopafstanden: Checkpoint Charlie: 2 min. Metrostation 'Stadtmitte': 2 min. Gendarmenmarkt: 4 min. Friedrichstrasse: 2 min In de omgeving zitten veel restaurants, variërend van goedkoop tot zeer exclusief.

Tip 1: ga niet zelf lopen modderen met eten. Naast de ingang zit een bakkerij waar je voor weinig goed kunt ontbijten (ook om mee te nemen naar de kamer). Tip 2: Koop een 'welcome card' voor onbeperkt vervoer en kortingen op rondleidingen en musea. Kost 17/25 euro voor 2/3 dagen.

Alleen gereisd in april 2010

1 tip over Appartement Checkpoint Inn

• M. Thalen, 08-07-2012

Kom niet met je eigen auto, want je die past niet in het liftsysteem.

0 vragen over Appartement Checkpoint Inn

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV

• AdresCharlottenStrasse 75 10117(toon op kaart)
    • E-mailadres
    • Website