Hotel Britz

We hebben een aantal aanbieders voor Britz voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Britz

• 2017
      7TonV30-09-2017

Redelijk hotel met een goed tot zeer goed ontbijt

Dit hotel heeft tegen een zeer schappelijke prijs een goed tot zeer goed ontbijt. De kamer was schoon, het bed redelijk.

Hotel heeft heel weinig parkeergelegenheid. Als hun terrein vol is kost het je heel veel moeite om in de naaste omgeving nog een parkeerplek (wel gratis) te vinden.

Buiten het hotel mag er gerookt worden. Dit betekent dat wanneer jouw kamer aan de kant van de binnenplaats is gelegen de rooklucht je kamer binnen komt. Erg vervelend.

Alleenreizend

We hebben een aantal aanbieders voor Britz voor je op een rij gezet:

0 tips over Hotel Britz

1 vraag over Hotel Britz

• fam. Radstake, 14-03-2018

Nooit meer, zeer slecht

Bij aankomst bleek hotel in overname.Ontvangst door nieuwe eigenaar was uiterst onvriendelijk.Ontbijt zou erg minimaal zijn, terwijl we juist voor het uitgebreide hadden gereserveerd.Tevens was bij aankomst om 17:15 uur de kamer niet klaar, we moest nog 15min wachten.Na 15 min wachten konden we de weg zoeken naar de trap en 6 trappen op naar boven met koffer (er was geen lift).Op de kamer ontbrak 1 dekbed en kussen en op de douche lagen nog vieze handdoeken.We hebben meteen hotel Britz verlaten

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Britz