Hotel Best Western President

Hotel Best Western Presidentsterstersterster

8.3Fantastisch

Duitsland, Brandenburg, Berlijn

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western President voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

211 reviews over Hotel Best Western President

• 7Hans Bout29-06-2014

Hotel OK, maar parkeergarage waardeloos.

Het hotel zou een parkeergarage hebben. Maar de plekken zijn ongelooflijk krap, donker en onoverzichtelijk. En op de meest onmogelijke plekken staan ook nog eens betonnen palen, je komt er niet in en niet uit. Deze parkeergarage is hooguit geschikt voor auto's van het formaat Smart.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

• 7erikjan_108-06-2012

Veel te rokerig

De bar is een rokersbar, en dat hebben we gemerkt. Niet alleen de bar, maar ook de hele lobby en de liften zijn doorrookt. Erg naar als je hier niet van houd en al helemaal als je er niet tegen kan. Er werd in juni 2012 verbouwd. Als je een kamer aan de wegzijde hebt, heb je kans dat er een timmerman om 7 uur op je raam staat te bonken. Dat zal natuurlijk maar tijdelijk zijn, maar evengoed vervelend. De kamers zijn oke. De "president" kamers hebben een waterkoker waarmee je wat thee kunt zetten, erg fijn. Wel jammer dat er geen stopcontacten bij het bed zijn. Er was maar 1 vrij stopcontact op de hele kamer. Ik heb de TV maar losgetrokken om zowel laptop als telefoon op te kunnen laden.

Zakelijk gereisd in juni 2012

• 8janjans en de ...09-08-2011

goede prijs kwaliteit verhouding

Wij waren met 2 volwassenen en 1 kind van 12 op één kamer. Het ging allemaal vrij goed. Het bed van ons was perfect maar van ons kind iets te hard, het is maar wat je gewend bent. Badkamer goed en alles was keurig. Elke dag werd er schoon gemaakt. Het personeel was heel erg aardig en hulpvaardig, top. Wij hadden onze kamer aan de achterkant van het hotel, zeer rustig gelegen. Als je aan de voorkant ligt dan lijkt het me vrij rumoerig want het hotel ligt aan een drukke 3 baans weg waar men nogal hard rijdt. Op 5 min lopen ligt een U-bahn, bij de KaDeWe. Een goede opstapplaats om Berlijn te verkennen. Toen wij er waren was het heel druk waardoor we één keertje geen plaats hadden om te ontbijten, zo groot is het restaurant niet maar dit werd door het personeel goed opgelost. Wij moesten voor het parkeren 11 euro per dag betalen, let op de parkeergarage is niet zo groot. De bar is een rokersbar, helaas. Wel voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 8Chris14-04-2011

Leuk hotel en redelijk centraal

Het Best Western hotel in Berlijn is precies wat je mag verwachten van een Best Western hotel, het is schoon, mooie kamers, grote schone badkamers en vriendelijk personeel. Het ontbijt was naar verhouding redelijk duur, maar wel erg lekker, maar in de buurt kan je net zo goed eten voor een stuk minder geld. Dit hotel is zeker een aanrader!

Gereisd met partner in april 2011

• 9margriet03-11-2010

prima hotel

prima hotel, goed ontbijt, netjes,luxe badkamer, met openbaar vervoer snel op station, lopend snel bij winkels

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8Erik28-07-2010

Mooi Hotel

Dit is een mooi hotel. Nu zijn de hotels van Best Western over het algemeen in orde en ook deze deed daar niet voor onder. Nette kamers, een uitgebreid ontbijtbuffet, een bar en een wellness gedeelte met sauna, dompelbad en stoombad. De kamers zijn wel gehorig. De ligging van het hotel is prima. Vlakbij een metrostation en op loopafstand van KaDaWe en de Gedächtniskirche.

• 7Paul en Jonnie04-10-2009

Uitstekend hotel

Zeer centraal gelegen hotel. U-Bahn (Metro) Kurfurstendamm en KaDeWe is op loopafstand. Ontbijt is prima. Straat voor het hotel is zowel overdag als s,nachts wel lawaaierig. Minpunt is dat de Hotelbar een Rokersbar is. Er is geen alternatief voor niet rokers.

Gereisd met partner in september 2009

• 8Ten Tije07-05-2009

Uitstekend hotel met prima ligging

Uitstekend hotel met prima ligging. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Gereisd met partner in mei 2009

• 8Ria25-10-2008

Prima hotel

Kamers niet erg groot maar prima, kussens slap, douche prima! Gratis koffie en thee op etage is ook een goede service! Ligging super, 4 min van KdW en metro. Ontbijt zeer goed maar doordat het druk was moeten wij, een dag, even wachten in de lobby(hij zou ons komen halen). Toen we na een kwartier eens gingen kijken wilde hij ons weer terug sturen maar toen zijn we blijven staan want als er een tafeltje vrij kwam kreeg je gelijk een plekje er werd dan niet gekeken wie er eerder aan de beurt was. Dat vond ik echt minder voor een 4 hotel. Voor de rest een supertijd gehad in Berlijn, een aanrader!

• 8s en g14-10-2008

niet alles 4 sterren waard

Naast het hotel wordt flink gebouwd. Een raam kun je door het lawaai dus niet openzetten. Dit terwijl het op de kamer snel warm en benauwd is, terwijl de verwarming uitstaat. Badkamer van circa 2 bij 2 meter, met alleen een douche. Overigens wel bijzonder netjes en schoon. Het ontbreekt aan net die kleine extra's die ik bij een vier sterren hotel gewend ben. Zoals een hartelijke ontvangst bij de receptie. Maar ook lekkere koffie bij het ontbijt. De koffie op de verdiepingen is perfect, maar die bij het ontbijt wordt geserveerd uit een thermoskan is gewoon smerig. Daarnaast wordt de rust bij het ontbijt verstoord door een soort stofzuigerlawaai dat van de ventilator van een kassa afkomstig is. Vorig jaar zaten wij in een 3 sterren hotel in Praag, die vele malen beter was. Veel grotere kamers, bad en douche en wel een gastvrije en deskundige ontvangst. Het diner in het restaurant was prima. De parkeergarage van het hotel is erg krap

0 tips over Hotel Best Western President

0 vragen over Hotel Best Western President

Hotel Best Western President info

• Aantal sterrensterstersterster
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinTerras