8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western President voor je op een rij gezet:

211 reviews over Hotel Best Western President in het Nederlands

Hotel OK, maar parkeergarage waardeloos.

Hans Bout
29-6-2014

Het hotel zou een parkeergarage hebben. Maar de plekken zijn ongelooflijk krap, donker en onoverzichtelijk. En op de meest onmogelijke plekken staan ook nog eens betonnen palen, je komt er niet in en niet uit.

Deze parkeergarage is hooguit geschikt voor auto's van het formaat Smart.

Veel te rokerig

erikjan_1
8-6-2012

De bar is een rokersbar, en dat hebben we gemerkt. Niet alleen de bar, maar ook de hele lobby en de liften zijn doorrookt. Erg naar als je hier niet van houd en al helemaal als je er niet tegen kan.

Er werd in juni 2012 verbouwd. Als je een kamer aan de wegzijde hebt, heb je kans dat er een timmerman om 7 uur op je raam staat te bonken. Dat zal natuurlijk maar tijdelijk zijn, maar evengoed vervelend.

De kamers zijn oke. De "president" kamers hebben een waterkoker waarmee je wat thee kunt zetten, erg fijn. Wel jammer dat er geen stopcontacten bij het bed zijn. Er was maar 1 vrij stopcontact op de hele kamer. Ik heb de TV maar losgetrokken om zowel laptop als telefoon op te kunnen laden.

Felix Treuner
4-1-2012

Im Grossen und Ganzen ein nettes Hotel in idealer Lage, um Berlin zu erkunden. Die Hotelmitarbeiter waren sehr freundlich und hilfsbereit. Leider war das Houskeeping eher mangelhaft: Haare vom vorherigen Gast im Badezimmer, benutzte Nagelfeile vom vorherigen Gast, welche nicht ausgewechselt wurde und benutztes Geschirr wurde zum Teil nicht weggeräumt.

Wenn das an der Rezeption bei unsere Anreise nicht gewesen wäre, wäre alles super gewesen. Anreise ab 14 Uhr hei�t für mich, dass das Zimmer dann auch fertig ist.Dann war das auch noch das falsche Zimmer, da wir Raucher gebucht haben, also mu�ten wir nochmal wechseln.Ihre anderen Mitarbeiter waren aber sehr freundlich.

Unser Aufenthalt in dem Hotel war super. Nur einige Meter vom Hotel befindet sich eine Bushaltestelle, von dort aus kann man alles problemlos erreichen. Auch zu Fu� ist es zum Ku\'damm nicht besonders weit. Der Service im Hotel war super, sowie das Frühstück und das Essen im Restaurant. Die Bar kann man Abends gut nutzen, um noch einen leckeren Cocktail zu trinken.

Wir hatten sehr gute Sitzplätze beim Musikal \"Hinterm Horizont\". Vielen Dank für die tolle Auswahl.

Das Hotel haben wir nun zum 2. Mal genutzt und fanden uns wieder super aufgehoben.

We really enjoyed our stay at the President. Well situated. We didn\'t use the bikes and \'self-propelled\' transport devices but a nice idea to have available outside the hotel. We booked a busienss class room and were upgraded to President club. We chose the more expensive breakfast which was excellent, welcoming and obliging service in attractive \'rooftop\' setting.

Hotel,Lage des Hotels gut

31-8-2011

Hotel,Lage des Hotels gut. Gastronomie hat gro�e Lücken.

-die parkgebüren sind eine sauerei - würde es nicht nocheinmal buchen bin ein wenig enttäuscht

Verkehrsgünstig gelegenes Hotel welches schon etwas in die Jahre gekommen ist.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western President in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western President zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western President scoort een 8.29 uit 10 op basis van 211 reviews.