Hotel Best Western Premier Steglitz International

8.3Fantastisch

Duitsland, Brandenburg, Berlijn

8.3Fantastisch

• Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Premier Steglitz International voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Best Western Premier Steglitz International

• 2017
    9Klaas den Braven01-05-2017

Mooi hotel in een rustige omgeving

Het hotel ligt direct naast het U-Bahn station Steglitz waardoor jet binnen no-time in de binnenstad bent. Het hotel heeft mooie grote kamers en de ontvangst is prima verzorgd. Het ontbijt en ook het diner zijn keurig verzorgd.

Alleen gereisd in april 2017

• Oude reviews

8Peter25-07-2013

Prima gelegen hotel in Berlijn

Omdat de toiletten in Rezidenz 2000 Aparthotel niet werkten werden wij aldaar netjes overgeboekt naar Best Western hotel, compliment hiervoor aan het hotel Rezidenz. Best Western is prima gelegen op 10 km afstand van Brandenburg Tor e.d. De metro en diverse buslijnen zijn direct bij het hotel en daarmee ben je in ongeveer 15 minuten bij de diverse bezienswaardigheden van Berlijn. Kamers zijn keurig. Alles is aanwezig en iedere dag wordt de kamer schoongemaakt. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt kost € 12,50 en ziet er netjes uit, maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt. Nette parkeergarage is direct om de hoek en kost € 2,50 per 24 uur. Dat is geen geld voor deze plek. Naast het hotel een leuk klein parkje met een eetgelegenheid. In het winkelcentrum tegenover het hotel kan je leuk winkelen, evenals in de winkelstraat. Genoeg eetgelegenheden in de omgeving. Met de Berlin Welcome Card kan je voor € 18,50 48 uur gebruik maken van het openbaar vervoer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 0bassie_euser23-04-2012

Prachtig Hotel

Ideaal Hotel voor Berlijn,. U bahn op 100meter. Alle bezienswaardigheden uitstekend bereikbaar! Ontbijt heerlijk . Aardig personeel

Gereisd met partner in april 2012

• 8maurice en Rita09-11-2009

verzorgd hotel

wij verbleven hier 4 dagen en hadden half pension. zowel onze kamer als de maaltijden waren zeer goed verzorgd.

Gereisd met vrienden in november 2009

2 tips over Hotel Best Western Premier Steglitz International

• bassie_euser, 25-04-2012

Wij hebben een zone ABC genomen, dan kun je in de bussen, treinen U en S Bahnen, ook naar Potsdam. En dat voor 33,50 euro pp voor 7 dagen!

• Peter, 25-07-2013

Wil je meer weten over Berlijn? Bekijk dan de blog site berlijnblog.nl

0 vragen over Hotel Best Western Premier Steglitz International

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV