Weer vandaag16°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Berlin Mitte voor je op een rij gezet:

21 reviews over Hotel Best Western Berlin Mitte in het Nederlands

Top vakantie

Tjako de Jong
1-3-2018

Prijs kwaliteit was uitstekend. mooi centraal gelegen. Het hotel goede kamer en uitstekende service. Veel mooie winkels en restaurants in de buurt.

Gereisd Met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Net hotel met gunstige ligging.

Iwan Lazeroms
30-3-2016

4 nachten geslapen met de paasdagen. Hotel heeft uitstekende ligging. Dichtbij metro of de hop onze hop off bussen. Veel restaurants in de buurt. Waarvan de kartoffel kelder echt een aanrader is. Vrije kleine kamers maar netjes en vrij recent gerenoveerd. Zeer vriendelijk personeel bij receptie en ontbijt. Ontbijt verder ook goed verzorgt.

Gereisd Met partner in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goede locatie

Wish
11-3-2016

Hotel zit op een goede locatie, vlakbij metrostation. aardig personeel, goede service. slechte wifi en ontbijt is standaard.

Gereisd Alleenreizend in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeker voor herhaling

Gaarthuis
7-6-2014

Hotel Best Western Belijn Mitte is een zeer gunstig gelegen hotel vlakbij de Spree met gezellige terrassen en het station waar men gemakkelijk het openbaar vervoer kan nemen naar alle bezienswaardigheden. Het hotel is schoon en netjes,de kamers wat aan de kleine kant,het ontbijt is zeer uitgebreid en het personeel zeer vriendelijk. Wij gaan ook zeker weer terug.

Gereisd Met partner in Fri May 30 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel voor een stedentrip

Fam. van Lieshout
21-3-2012

Prima hotel voor een stedentrip. De kamers zijn schoon, maar wel erg klein, maar je bent er weinig, dus geen probleem. Voor het uitgebreid ontbijt moesten wij bijbetalen, 8 euro per persoon per dag.

Het hotel ligt op ongeveer 300 m lopen van het metrostation Oranienburger Tor, vlak bij Bahnhof Friedrichstrasse.

Wij zouden ereen volgende keer weer naar toe gaan!

Gereisd Met partner in maart 2012

ligt centraal van de meeste bezienswaardigheden

fsuers46
31-7-2011

de kamers zijn wat aan de kleine kant maar wel een goed bed en fantastische douche, toilet aparrt. s'Nachts heel rustig. In de omgeving goede restaurants. Het ontbijt buffet is geweldig.

Gereisd Met vrienden in juli 2011

super kamer

cma.pma
19-12-2010

prima hotel, mooie kamers, goed ontbijt, goede service. Alleen niet in Berlijn centrum. Maar goed te doen met obenbaar vervoer Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in Wed Dec 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

kleine kamers!

abel
5-10-2010

redelijk hotel, zeer kleine hotelkamers (5e etage, douche en toilet erg krap. Alles wel schoon. Ontbijtbuffet prima. Ligging prima dicht bij metro

Gereisd Met vrienden in oktober 2010

goede ligging voor stedentrip

Maria
8-7-2010

Typisch stadshotel met goede, complete maar kleine kamers. Wastafel is open in de kamer. Douche heeft glazen wand, maar is ook in de kamer. Op zich prima, maar niet geschikt als je een kamer met iemand deelt en gesteld bent op privacy in de badkamer. Kamers hebben airco. Er is een bagageopslagruimte. Hauptbahnhof is kwartiertje lopen. Ligging is heel gunstig t.o.v. toeristische trekkers als Reichstag, rondvaartboten, Brandenburgertor.

Gereisd Alleenreizend in juli 2010

Erg goed hotel voor 3 sterren

S
10-11-2009

Dit is echt een erg goed hotel en dat voor 3 sterren. Ligging is erg goed, zeer uitgebreid en goed ontbijtbuffet. Kamer is inderdaad klein, maar wel schoon. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader voor een stedentrip.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Nov 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Berlin Mitte in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Berlin Mitte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.