Hotel Best Western Am Spittelmarkt

KinderhotelWeer vandaag5°-4°
Hotel Best Western Am Spittelmarkt
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Am Spittelmarkt voor je op een rij gezet:

22 reviews over Hotel Best Western Am Spittelmarkt in het Nederlands

Oostblokgebouw

M
20-3-2011

15 en 16 februari met een aktieprijs in dit nieuwe hotel verbleven.Uitzicht was vanuit een klein raam,half achter een pilaar naar een gebouw in aanbouw.Kamer had alles in eenvoudige en goedkope uitvoering.Ontbijt was in de kelder in een aantal ruimtes verschillend ingericht,dus voor ieder wat wils.Alles bij elkaar niet meer dan een drie sterrenhotel. Je bent zo met de metro bij de bekende bezienswaardigheden.

Voor ons nooit meer naar berlijn

Jeroen
24-1-2011

Hotel was meer dan prima, hier heeft het ons aan niks ontbroken.

Maar Berlijn, hier hoeven wij niks te zoeken, als je leest over een cultureel startshart, dat klopt maar verder valt er in het centrum niks maar dan ook niks extra's te beleven.

aanrader!

Geert
22-10-2010

Best Western Am Spittelmarkt is een strategisch gelegen uitvalsbasis voor een stedentrip naar Berlijn. De kamers zijn goed, de douche is uitstekend. Het ontbijt formidabel en het personeel vriendelijk en behulpzaam.

Tegenover het hotel ligt een Spaans restaurant met een prima prijs/kwaliteit verhouding, waar je ook ng heerlijk kunt eten. Ook de kofferkluis is een uitkomst als je later moet vertrekken.

De metro op loopafstand is helemaal ideaal, zeker gezien het goede openbaar vervoer in Berlijn. Je hebt echt geen auto nodig. Wel zo handig met parkeren.

D-reizen

prima plek om te verblijven

Stas
19-8-2010

kamer was groot genoeg voor 3 persoenen. Badkamer was prima, grote douche.

konden gratis een andere vorm kussen kiezen. Schone kamers.

Ontbijt prima en uitgebreid. Kofferkamer was heel fijn, wel op tijd erbij zijn, want kan snel vol zijn.

Lekkere bakker aan de overkant, metro vlakbij

Best Western Am Spittelmarkt is een prima hotel voor een paar dagen Berlijn. Mooie kamers, schoon, goede ligging, lekker ontbijtbuffet, receptie 24/7 open. Weinig op aan te merken en het geld meer dan waard. Het hotel wordt voornamelijk door toeristen bezocht, zakelijk zou ik er daarom niet zo snel tussen gaan zitten.

Perfect Hotel

Erik
1-2-2010

De kamer is inderdaad niet al te groot, maar na een vermoeiende dag in Berlijn van hot naar her reizen gebruik je die toch vnl om te slapen / rusten.

Ontbijt is fantastisch en uitgebreid.

We waren reeds vroeg in het Hotel en toen men checkte bleek onze kamer al vrij zodat we 's morgens om 10 uur reeds waren ingecheckt en op onze kamer mochten. Daarnaast heeft men in de kelder een "Kofferraum" met lockers. Voor 1 euro (die je naderhand weer retour krijgt) kan je van een locker gebruik maken. De dag van vertrek hebben we gebruik gemaakt van deze mogelijkheid zodat we pas 's avonds na de spits in de metro richting vliegtuig met koffers hoefden te reizen.

Aanrader

Roger
10-1-2010

Vrij nieuw hotel aan de rand van het centrum van Berlijn (Kwartiertje lopen naar Checkpoint Charlie). Wij hebben dit hotel als zeer prettig ervaren. De (standaard)kamers zijn niet ruim maar wel schoon en stijlvol ingericht met een LCD tv. Personeel is zeer vriendelijk en het ontbijtbuffet is uitgebreid en heerlijk. Parkeren a 10 Euro per dag kan bij het hotel zelf.

Strak - net - goed gelegen

Kathleen VDV
11-10-2009

Prima hotel - nette kamers met eerder kleine badkamer - lekker ontbijt - vriendelijke service

Redelijk hotel

P.
1-5-2009

Alleen geen leuk uitzicht. Zicht op kale bouwvlakte, vanuit het raam. En bouwplaats schuin naast het hotel. Hoewel geen overlast hiervan. Metro op een paar minuten van het hotel. Alexanderplatz is in 15 minuten te belopen:centraal punt voor bus, metro en trein. Bij Alexanderplatz kun je ook goed ontbijten. Kamer was niet helemaal tip top schoon bij aankomst. Ook de dagen erna was er niet gedweild in badkamer.

uitstekend, nieuw, goed gelegen

Saskia
25-4-2009

Prima hotel, op loopafstand van het centrum in een nette buurt. Daar wordt overigens wel volop gebouwd, maar weinig overlast. Kamers goed, alleen voor evt. 3e persoon op de kamer matig opklapbedje. Ontbijt zeer uitgebreid en lekker, maar wel enorm massaal.

Aanrader!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Am Spittelmarkt in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Am Spittelmarkt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.