Bed and Breakfast Berliner bed & breakfast

BedAndBreakfastWeer vandaag30°15°

1 review over Bed and Breakfast Berliner bed & breakfast in het Nederlands

Dit is een leuk bed and breakfast gelegenheid voor niet veel geld. Wij zijn met een gezin met 3 pubers daar geweest en hadden de 5 persoonskamer. Een héle grote kamer met 2 één persoonsbedden, 1 tweepersoonsbed en één twijfelaar. Ook nog een grote tafel met stoelen. Er zijn twee grote badkamers met toilet en een aparte toilet voor 4 kamers. Alles goed schoon en de mensen die er zijn, zijn gewone mensen die gewoon lekker de stad willen verkennen en daarna rustig willen slapen. ER is een gezamenlijke ruimte met keuken, waar je zelf je ontbijtspullen kunt pakken. De broodjes worden s morgens vers bezorgd. Er is volop te eten, lekker vers beleg iedere ochtend. En wat fijn is, is dat je de keuken nog kunt gebruiken als je zin hebt in koffie, kleine gerechten etc. Allemaal heel relaxed.

HEt ligt op 50 m lopen van een metrostation: Kleispark. Het is heel gemakkelijk te bereiken met de auto en parkeren is gratis in deze buurt. Wel even zoeken voor een plekje, maar dat was voor ons geen prob

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Berliner bed & breakfast in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Berliner bed & breakfast zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Berliner bed & breakfast scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.