Appartement Berlin Art

2 reviews over Appartement Berlin Art in het Nederlands

Prachtig en verzorg appartement

marina
20-5-2010

Door de dame hierboven zijn wij hier ook naar toe gegaan. Erg gaaf appartement. Erg makkelijk bereikbaar vanaf alexanderplatz met de tram. We werden er hartelijk ontvangen door de vrouw die alles goed regelde. Het was prachtig. We waren er met zijn 5 en. Met zijn 7 en kan maar dan heeft niet iedereen een eigen kamer. Supermarkt is om de hoek en even verderop is een thai waar je echt heerlijk kan eten. Als je de straat uitloopt dan zie je schuin tegenover een turk,met heerlijk eten. We hebben een paar dagen daar eten gehaald en het wat er goed en niet duur. Voor 3 euro een salade een pizza van 5 euro. Ook gerooserde kip maar een paar euro. Alle metro's en tram rijden s'nachts dus geen probleem met uitgaan.

heel mooi en sfeervol

Berry
7-6-2009

Wij zijn er met Pinksteren geweest, hebben heerlijk geslapen in een "hemelbed".

Het zit achter een galerie(tje) en is mooi ingericht.

Boodschappen bij de buren of in de buurt, een ruim appartement met 3 slaapkamers, een woonkamer met kleine keuken maar je kunt in de buurt goed en goedkoop eten. Wil je lopen naar het centrum van Berlijn, ben je met ongeveer 30 minuten op de Alexander Platz. Aardige ontvangst, leuke mensen en het was er brandschoon. Enigste nadeel, moeilijk parkeren maar dat is in heel Berlijn het geval, maar gelukkig zijn er taxi's.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Berlin Art in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Berlin Art zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Berlin Art scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.