Hotel BB

10 reviews over Hotel BB in het Nederlands

Meevallertje

Joyce
26-11-2010

Eigenlijk zouden wij naar Berlin City West hotel gaan, maar wij kwamen pas laat aan en op de deur hing dat we naar dit hotel mochten gaan. Het had een ster meer en we mochten voor dezelfde prijs verblijven. Het is namelijk van dezelfde eigenaar(s) en hier hadden ze wel 24h receptie. Wij dus hierheen en wat we zagen was echt wel mooi! Mooie ontvangstruimte met eetzaal en de kamer viel ook niet tegen. Was wel klein maar enorm schoon. En we zijn toch alleen maar daar om te slapen en douchen. Het eten is een dagmenu, je kunt er niet vanaf wijken maar het was echt superlekker! De ene dag een vis met verse spinazie en aardappeltjes met een lekker sausje. De andere dag schnitzel met aardappelen en ewrtjes met worteltjes. Echt dagvers! Voorgerechten en nagerechten ook super lekker! En er is een parkeerplaats bij het hotel, betaal je wel voor maar dan staat je auto wel achter slot en grendel.

Ik zou hotel zeker aanraden

Ham
29-11-2008

Nadat wij oorspronkelijk een ander hotel in Berlijn hadden geboekt via de hotelbon kwamen we terecht bij BB Hotel Berlin. We waren er voor hotelbegrippen erg vroeg, maar kregen gelijk een kamer (gelukkig want we waren heel vroeg uit Nederland vertrokken en konden wel wat slaap gebruiken) De kamer en badkamer zijn niet groot maar wel netjes en schoon en met genoeg handdoeken Het ontbijtbuffet is heel uitgebreid er staat echt van alles en het 3 gangen diner 's avonds was zalig en echt genoeg. Het bestond uit een soep - aardappels/groente/vlees - en dessert. Het personeel is heel behulpzaam en vriendelijk ik loop met krukken en ze vroegen of ik extra kussens nodig had voor onder mijn been. Het hotel is dicht bij bus en metro en bij de (west)berlijnse winkelstraat. Een prima hotel wat ik zeker aan zal raden.

Komen hier terecht via een overboeking

M.Koken
3-1-2008

Komen hier terecht via een overboeking. Zeer kleine kamers, nog kleinere badkamer (met de knieen tegen de deur als je op het toilet zit). Zeer matig ontbijt en onvriendelijk personeel (op de schoonmakers na). Erg ouderwets hotel en zeer zeker niet voor herhaling vatbaar.

We hebben een aantal aanbieders voor BB voor je op een rij gezet:

zeker een hotel die wij zullen aanbevelen in onze omgeving

Heb 270,00 euro moeten betalen voor 2 nachten, we hadden een kamer 3 bij 3 mtr. een badkamer waar je met z'n tweeen niet in kan staan, moesten voor dit geld nog om schone handdoeken vragen ook, maar we hadden wel 1 glas voor twee personen in de badkamer staan. Zijn daar terecht gekomen door een overboeking van Berlin mark hotel. Een ware flop

Wij hebben hier een weekend gezeten

Anne
    11-3-2007

Wij hebben hier een weekend gezeten. Het hotel was goed te bereiken met de Metro, ong 5 minuten lopen van het metrostation en met de metro kun je alle bezienswaardigheden goed bezoeken.

Het ontbijt was aardig. De basis ingredienten waren er, maar meer ook niet. Het eten was naar mijn idee wat matig voor het geld wat je er voor moest betalen. Ook niet echt eten voor het weekend (gekookte aardappelen). Wij zijn 1 avond gewoon uit eten gegaan bij een mexicaan en dat beviel veel beter.

De service was verder prima. 1 dame die er werkzaam was, was erg nukkig en kortaf, verder allemaal aardig en behulpzaam.

Kamers zijn klein, maar perfect als je toch de hele dag op pad bent.

Ik weet niet of ik nog eens voor dit hotel zou kiezen, maar voor nu was het prima

Prima hotel in het centrum van Berlijn. Vriendelijk familie bedrijf. Eten is inderdaad niet in verhoudig tot de prijs. Alleen om te slapen en te ontbijten goed te doen.

prima hotel met vriendelijk personeel,gunstig gelegen vlakbij het station.mooie grote kamer op de bovenste verdieping.

De kamer is klein;het ontbijt is goed verzorgd. Het diner is veel te duur voor het gebodene!!!

We zijn in dit hotel in juni 2005 geweest

Joost & Jessica
      30-6-2005

We zijn in dit hotel in juni 2005 geweest. Dit hotel is heel makkelijk bereikbaar per metro. Het metrostation Wittenbergplatz ligt op 10 minuten loopafstand. Ook is het ongeveer 10 minuten lopen naar KaDeWe en de Kurfurstendamm. Op korte afstand van het hotel zijn ook verschillende restaurantjes, barretjes en terrasjes te vinden. Het hotel maakt een goede indruk. Een mooie receptie, behulpzaam personeel, eenvoudige kamers met tv. 's ochtends bij het ontbijt komt de eigenaresse van het hotel persoonlijk de koffie of thee inschudden. Bij een volgend bezoek aan Berlijn zouden wij zeker weer voor dit hotel kiezen.

We hebben een aantal aanbieders voor BB voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel BB in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel BB zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel BB scoort een 7.33 uit 10 op basis van 10 reviews.