Kleine hotelsWeer vandaag8°2°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor ArtHotel Connection voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel ArtHotel Connection in het Nederlands

Dit kleinschalige hotel igt in het centrum van Berlijn, zo'n 2 minuten lopen van het KaDeWe aan de Kurfürstendam. Ondanks het feit dat het in het centrum van een wereldstad ligt heb je geen last van het stadsverkeer.

In de buurt zijn leuke restaurantjes.

Onze kamer was zeer mooi, goede (en vooral grote) bedden.

Ontbijt was goed en volledig (vers gekookt of roergebakken ei, heerlijke koffie, verse broodjes, zowel zoet als hartig beleg, cornfakes etc). Het is trouwens mogelijk om tot 16.00 uur te ontbijten ;-).

Het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam (mijn vrouw kreeg zelfs een "Champagne-ontbijtje" op haar verjaardag).

Gereisd met partner in juni 2012

zeer goede ligging

Jeroen
14-1-2010

Goed hotel met een perfecte ligging. Kamers waren net gerenoveerd. Goede bedden. Ontbijten van 9:00 tm 16:00!!! Waar maak je dat mee. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Een aanrader.

Gereisd met partner in december 2009

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ArtHotel Connection in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ArtHotel Connection zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.