Hotel Art Nouveau

Kleine hotelsWeer vandaag13°11°
Hotel Art Nouveau
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Art Nouveau voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Art Nouveau in het Nederlands

Prima hotelletje in prachtig pand

Jori
5-6-2018

Een kleinschalig hotel in een prachtig oud pand in de Berlijnse wijk Charlottenburg. Dit is niet te dichtbij het altijd rumoerige centrum, maar wel op loopafstand van S-bahn station Savignyplatz, waarvan stadstreinen de hele stad in rijden. Omdat de inrichting van het hotel mooi aansluit op de leeftijd van het gebouw is de uitstraling ontzettend sfeervol, en de antieke lift is een attractie op zich. De kamers zijn netjes en mooi gemeubileerd, het sanitair is niet heel modern maar netjes schoongehouden. Zoals in ieder hotel is er wel die douchekop die maar niet hoog genoeg kan voor ons lange Nederlanders. Het ontbijtbuffet is bescheiden maar ruim voldoende gevarieerd, aangepaste wensen zijn altijd bespreekbaar en de vriendelijke eigenaar is persoonlijk op de hoogte van wie zich in zijn hotel bevinden en heeft altijd wel tijd voor een praatje. Kortom, dit hotel weet alle voordelen van kleinschaligheid goed te benutten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Art Nouveau in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Art Nouveau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.