Hotel Arrival

4,8

Matig

4 reviews over Hotel Arrival in het Nederlands

2007

Het hotel mist een gelegenheid om gezellig bij elkaar te

Martien
4-9-2007

Het hotel mist een gelegenheid om gezellig bij elkaar te zitten en nog iets te drinken. Het ontbijt is goed en wordt prima aangevuld. Verders is het hotel schoon en met de spoorwegachtergronden doet het best wel gezellig aan. De ligging is perfect en je kunt dan ook overal wandelend naar toe. Ook de metro is vlak in de buurt. Het personeel is best wel vriendelijk en het gaat er allemaal gemoedelijk aan toe. Sowieso een aanrader voor mensen die overdag weg zijn en alleen in het hotel zijn voor slaapgelegenheid en ontbijt.

Gereisd Met partner in Tue Sep 04 2007 20:14:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ik was niet enthousiast na het lezen van deze site, toen

Inge
24-8-2007

Ik was niet enthousiast na het lezen van deze site, toen ik hoorde dat mijn busreis naar dit hotel ging. Maar dit viel reuze mee. Inderdaad zijn de kamers aan de voorkant lawaaierig, andere kamers erg rustig.Ontbijt is prima en wordt steeds royaal aangevuld.De ligging van het hotel is erg goed: Kadewe en KU'Dam vlakbij, restaurants om de hoek en ook naar de U-baan een paar passen!

Gereisd Met vrienden in augustus 2007

als dit een driesterrenhotel is wat is dan een is totaal

leen
7-7-2007

als dit een driesterrenhotel is wat is dan een tweesterrenhotel?Er is totaal niets te doen de kamers zijn weinig comfortabelen het geluid van buiten is niet te velen.

Gereisd Anders in Sat Jul 07 2007 08:39:49 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2006

Kamers voorkant heel veel lawaai

loes kemps
1-10-2006

Kamers voorkant heel veel lawaai. Bij warm weer kun je door het lawaai de ramen niet openen. Dus de kamers erg benauwd. Douchedoorgang heel smal met hoge opstap. Op de tweepersoonskamer 1 spiegeltje. Geen mogelijkheid om een drankje etc te nemen geen bar of zitje aanwezig. Ontbijtzaal in benauwde ongezellige kelder. Dus samenvattend heel slecht.

Gereisd Anders in Sun Oct 01 2006 10:11:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• AdresLietzenburgerstrasse 30 10789(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arrival in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arrival zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.